گزارش و تصاویر؛

اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کلانشهر رشت برگزار شد + رده بندی مسابقات

حرف تازه – صبح امروز مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کلانشهر رشت برگزار شد. این مسابقات با حضور ۸ موسسه آموزش عالی رشت در رشته های دارت، طناب کشی، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین مسابقات تنیس روی میز و فوتسال ویژه آقایان برگزار شد. احرار، برهان […]

حرف تازه – صبح امروز مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کلانشهر رشت برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۸ موسسه آموزش عالی رشت در رشته های دارت، طناب کشی، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین مسابقات تنیس روی میز و فوتسال ویژه آقایان برگزار شد.

احرار، برهان نیروی شمال، جابربن حیان، علم و فرهنگ (جهاددانشگاهی) ، راهبرد شمال، سردار جنگل، کادوس و کوشیار موسسات آموزش عالی حاضر در این مسابقات بودند.

در این مراسم از نفرات برتر مسابقات تجلیل به عمل آمد.

در پایان این دوره از مسابقات در رقابت های دارت بانوان با قهرمانی تیم برهان نیروی شمال به پایان رسید. راهبرد شمال دوم شد و سردار جنگل و جهاددانشگاهی رده سوم را به طور مشترک به خود اختصاص دادند.

رقابت های دارت آقایان نیز با قهرمانی تیم برهان نیروی شمال به پایان رسید. جهاد دانشگاهی در رده دوم ایستاد و کوشیار به مقام سوم دست یافت.

در رشته تنیس روی میز برادران احرار، جهاددانشگاهی و سردار جنگل به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.

اما در طناب کشی بانوان کوشیار قهرمان شد. جهاد و برهان نیرو در رده های بعدی ایستادند.

در طناب کشی آقایان هم کوشیار به مقام قهرمانی دست یافت و احرار و سردار دوم و سوم شدند.

شطرنج بانوان با قهرمانی سردار جنگل به پایان رسید و کوشیار و راهبرد در رده های بعدی قرار گرفتند.

در شطرنج آقایان جهاددانشگاهی بالاتر از سایر رقیبان قرار گرفت و قهرمانی را به خود اختصاص داد؛ راهبرد و کوشیار هم دوم و سوم شدند.

و سرانجام در فینال فوتسال که صبح امروز پیش از مراسم اختتامیه برگزار شد احرار در دیداری نفس گیر راهبرد شمال را از پیش رو برداشت و به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مراسم که در سالن ورزشی سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد سید امیرحسین علوی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشت.