امین مهرآور خبر داد

احتمال مدیرعاملی اوسط مقدم در منطقه آزاد انزلی با حمایت یکی از نمایندگان رشت

امین مهراور خبرنگار گیلانی خبرگزاری ایلنا، از احتمال مدیرعاملی اوسط مقدم در منطقه آزاد انزلی با حمایت یکی از نمایندگان رشت خبر داد.

اختصاصی حرف تازه – امین مهراور خبرنگار گیلانی خبرگزاری ایلنا، از احتمال مدیرعاملی اوسط مقدم در منطقه آزاد انزلی با حمایت یکی از نمایندگان رشت خبر داد.

مهرآور اعلام کرد: شنیده ها از برخی تحرکات در راستای انتصاب علی اوسط اکبری مقدم به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد حکایت دارد.
وی در ادامه افزود: ظاهرا یکی از اصلاح طلبان شناخته شده منصوب در منطقه آزاد، یکی از نمایندگان اصولگرای رشت و اطرافیان مدیرعامل سابق از حامیان این انتصاب هستند.
این خبرنگار گیلانی از این انتصاب با عنوان هزینه تراشی تازه نوبخت برای خودش و منطقه آزاد یاد کرد.
در همین راستا برخی رسانه های خبری گیلان نیز عصر امروز به احتمال این انتصاب اشاره و این سوال را مطرح کردند که آیا تیم حامی مدیریت منطقه در ادوار گذشته به دنبال تکرار سیاست های گذشته منطقه آزاد است؟
ناگفته نماند طی روزهای گذشته، سید مهدی نقوی، مدیریت فعلی منطقه آزاد نیز با انتقاداتی مواجه شده است و پیش از اوسط مقدم از افراد دیگری نیز به عنوان گزینه حضور در راس منطقه آزاد انزلی یاد شده بود. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار منطقه آزاد است؟
علی اوسط اکبری مقدم، معاون عمرانی فعلی استاندار گیلان، که یکی از گزینه های همیشگی شهرداری رشت نیز به شمار می رود، در سوابق خود مدیرکلی نوسازی مدارس استان گیلان، معاون فنی و عمرانی شهردار رشت، معاون جمعیت هلال احمر گیلان و تدریس در دانشکده فنی مهندسی چمران را ثبت کرده است.

 

احتمال مدیرعاملی اوسط مقدم در منطقه آزاد انزلی با حمایت یکی از نمایندگان رشت