اینستاگرام رسایی: آمده ام با تکیه بر همان عهد پیشین

احتمال بازگشت جمشید رسایی به عرصه انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت

در شرایطی که به زمان اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نزدیک می شویم شنیده های مختلفی در خصوص کاندیداهای شاخص به گوش می رسد که آخرین مورد آن مربوط به جمشید رسایی بوده است.

اختصاصی حرف تازه – در شرایطی که به زمان اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نزدیک می شویم شنیده های مختلفی در خصوص کاندیداهای شاخص به گوش می رسد که آخرین مورد آن مربوط به جمشید رسایی بوده است.

پس از آن که صحبت هایی جدی در خصوص احتمال بالای تایید صلاحیت غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به گوش رسید حالا گفته می شود احتمال بازگشت جمشید رسایی به عرصه انتخابات نیز وجود دارد.

جمشید رسایی از چهره های شاخص مورد حمایت اصلاح طلبان است و حضور او در انتخابات پیش رو از حوزه انتخابیه رشت می تواند این جریان سیاسی را امیدوار تر به نتایج انتخابات کند.

او برادر حمید رسایی نماینده اصولگرای مجلس هشتم و نهم است.

در شرایطی که زمزمه های مبنی بر بازگشت جمشید رسایی قوت گرفته است حالا صفحه اینستاگرامی منتسب به او نیز با انتشار پستی از حضور رسایی در انتخابات دوره پنجم (سال ۷۴)، نوشت: «آمده ام با تکیه بر همان عهد پیشین». انتشار این پست احتمال صحت این شنیده ها را بیشتر کرد و به نظر می رسد جمشید رسایی امید زیادی نسبت به اخذ تاییدیه خود دارد.

البته به هیچ عنوان نمی توان در خصوص صلاحیت ها تا پیش از اعلام نظر نهایی، اظهار نظر قطعی کرد و این موارد تنها حدس و گمان رسانه ای با تکیه بر شنیده های غیررسمی است.