یادداشت تند و تیز بهروز عباسی رییس مجمع توسعه مشورتی مرکز گیلان؛

اجلاس مهره های سوخته در تعیین استاندار

بهروز عباسی*- اجلاس مهره های سوخته در تعیین استاندار و نگاه بنده به عنوان رییس مجمع توسعه مشورتی مرکز گیلان: در حوزه انتخابات و اجرایی گیلان باید بگویم همه مردم خواهان اصلاحاتی در شیوه چگونگی شکل و فرم اجرایی کشور و استان هستند. می توان به یقین گفت اصلاح طلبان واقعی مردم هستند، نه تعداد محدودی […]

بهروز عباسی*- اجلاس مهره های سوخته در تعیین استاندار و نگاه بنده به عنوان رییس مجمع توسعه مشورتی مرکز گیلان:
در حوزه انتخابات و اجرایی گیلان باید بگویم همه مردم خواهان اصلاحاتی در شیوه چگونگی شکل و فرم اجرایی کشور و استان هستند. می توان به یقین گفت اصلاح طلبان واقعی مردم هستند، نه تعداد محدودی بنام اصلاح طلب که در خیلی از مواقع توان تصمیم گیری صحیحی را نداشته اند و آنقدر مبتدی عمل نمودند که هم در انتخاب نمایندگان مجلس و شورای شهر و آخرینشان هم که شهردار کلانشهر رشت است، گزینه هایشان شکست را پذیرا شدند. متاسفانه در مورد انتخاب استاندار نیز باز افرادی مطرح می شوند که تاییدیه صلاحیت روستای طاهرگوراب را هم نمیتوانند بگیرند، چه برسد به استانداری گیلان!
گاهی برای رسیدن به مقاصد کوچک و بی اهمیتشان از شایستگان واقعی استان عبور می نمایند. چه کسانی خودشان را قیم مردم میدانند. حضور مردم و رای مردم در انتخابات شورای شهر رشت نشان بارز است که تابع تفکرات یک عده محدود بنام اصلاح طلب نخواهند بود. مگر آقایانی که برای گرفتن سکان استانداری گیلان معرفی شده اند چه تاج گلی بر سر مردم حوزه خودشان یا مردم گیلان زده اند که حالا عزم خود را جزم کرده اند فضای استانداری را تصرف کنند. در مورد صداقت آقایان همین بس که از یکسو با استاندار غیربومی مخالف هستند و از سویی دیگر یک غیربومی را در سه گزینه خود قرار می دهند!!
گیلان نیاز به تفکرات جدید و افرادی اندیشمند و صالح دارد نه آن هایی که مهره های سوخته و از کار افتاده سیاسی استان هستند. فقط برای کسب و کار دکان سیاسی خود تبلیغ می نمایند.

عده ای فرصت طلب بنام اصلاح طلب سواستفاده از موقعیت شغلی و سیاسی خود از هیچ به میلیاردرهای رشت تبدیل شده اند. درحالیکه بسیاری از جوانان اصلاح طلب در حسرت بدست آوردن یک شغل ناامید مانده اند.
استان بزرگ گیلان نیاز به افراد بزرگ و شرافتمند و بامرام مردمی و فرای جناح های سیاسی دارد.
انتظار مردم انتخاب فردی شایسته برای استانداری گیلان است.

*رییس مجمع توسعه مشورتی مرکز گیلان

 انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.