اجرای ۱۳۸ هزار مترمربع آسفالت در شهرداری منطقه پنج رشت

طبایی از اجرای ۱۳۸ هزار مترمربع آسفالت در شهرداری منطقه پنج رشت خبر داد.

به گزارش قلم آزاد، شهردار منطقه پنج رشت گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۳۸ هزار متر مربع آسفالت در این منطقه اجرا شد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

سید مهدی طبایی شهردار منطقه پنج رشت با حضور در جلسه علنی شورا به منظور ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه شهرداری این منطقه با قدردانی از تلاش های اعضای شورا و شهردار رشت در راستای ایجاد  آرامش در مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری این منطقه در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شد که تا کنون  ۶۲ درصد محقق شده است و ان شاا در تلاشیم تا در ماه های آتی این مهم کاملا تحقق پیدا کند.

اجرای ۱۳۸ هزار مترمربع آسفالت در شهرداری منطقه پنج رشت

وی با بیان اینکه در هزینه کرد ها نیز ۳۲ درصد مثبت هستیم افزود:  در حوزه فعالیت های عمرانی این منطقه نیز در  ۶  ماهه نخست سال جاری ۱۳۸ هزار مترمربع آسفالت در منطقه انجام شد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته ایم.

طبایی به پروژه های عمرانی رشت در این منطقه از شهر اشاره کرد و گفت: پارک ایثارگران را به زودی به مرحله بهره برداری می رسانیم و  پارک خیرین در مسکن مهر رشت نیز استارت زده شده و ان شاء ا… تا نهایت یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.