فتاح رضوانی خبر داد :

اجرای چند پروژه عمرانی به ارزش نود میلیارد ریال در فرودگاه سردار جنگل رشت

تی تی خبر (حرف تازه) : امسال در فرودگاه سردار جنگل رشت پروژه های عمرانی در قالب بهسازی ساختمانها، اماکن و ابنیه فرودگاهی و بهسازی تاسیسات فرودگاهی جمعاّ به ارزش نود میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور اجرا خواهد شد. مدیر کل فرودگاه سردار جنگل با اشاره به اجرای چند […]

تی تی خبر (حرف تازه) : امسال در فرودگاه سردار جنگل رشت پروژه های عمرانی در قالب بهسازی ساختمانها، اماکن و ابنیه فرودگاهی و بهسازی تاسیسات فرودگاهی جمعاّ به ارزش نود میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه سردار جنگل با اشاره به اجرای چند پروژه زیرساختی در این فرودگاه اظهار داشت: در بخش بهسازی ساختمانها، اماکن و ابنیه فرودگاهی، فاز دوم محوطه سازی ترمینال ۲ در فرودگاه سردار جنگل  رشت که به مساحت دو و نیم هکتار می باشد به ارزش ۴۵ میلیارد ریال  بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد و عملیات اجرایی آن در نیمه نخست سال جاری آغاز خواهد شد.

 مهندس فتاح رضوانی به پروژه های بخش بهسازی تاسیسات فرودگاهی فرودگاه سردار جنگل اشاره کرد و افزود: مخزن زمینی بتنی ایستگاه پمپاژ و شبکه توزیع آب شرب، فضای سبز و آتش نشانی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال، تا پایان سال در فرودگاه سردار جنگل  رشت احداث و تجهیز خواهد شد.

وی اشاره کرد: عملیات اجرایی پروژه تهیه، حمل، نصب، و راه اندازی مجموعه تاسیسات برقی و مکانیکی  ساخمان پشتیبانی و پروازهای خارجی فرودگاه سردار جنگل به ارزش بیست و چهار میلیارد ریال آغاز شده و پس از شش ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل فرودگاه گیلان به پروژه تکمیل استریپ سازی فرودگاه رشت نیز اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک آگهی فراخوان این پروژه به ارزش هفتاد هزار میلیون ریال  نیز به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد علاوه بر پروژه های فوق، چند پروژه دیگر نیز در سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مهندس رضوانی اظهار داشت: با رویکرد جدید مسئولین شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مبنی بر توجه و اهتمام به امور رفاهی پرسنل شاغل و بازنشسته شرکت، ایجاد مجتمع رفاهی در استان گیلان برای همکاران و مامورین اعزامی و نیز برگزاری دوره های مختلف آموزشی از اصلی ترین برنامه های در دست پیگیری این اداره کل می باشد که قولهای مساعدی هم در این زمینه اخذ گردید که در صورت تحقق این امر، علاوه بر ثمرات معنوی آن، صرفه جویی بسیار قابل ملاحظه ای را نیز در پی خواهد داشت.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان