گزارش تصویری اجرای نمایش “صندلی برای مسترایکس” در رشت

حرف تازه – نمایش «صندلی برای مستر ایکس تازه ترین نمایش بهزاد عشقی از ۲۱ تا ۲۸ مرداد ماه در مجتمع خاتم الانبیاء ، سالن وارش رشت از ساعت ۱۹ به صحنه می رود. در این‌ نمایش فخری آقاجانی ، پرهام اسماعیلی ، علیرضا بیدریغ ، طاهر پورمحمد ، سجاد خورشیدی ، عقیل دانش دوست […]

حرف تازه – نمایش «صندلی برای مستر ایکس تازه ترین نمایش بهزاد عشقی از ۲۱ تا ۲۸ مرداد ماه در مجتمع خاتم الانبیاء ، سالن وارش رشت از ساعت ۱۹ به صحنه می رود.

در این‌ نمایش فخری آقاجانی ، پرهام اسماعیلی ، علیرضا بیدریغ ، طاهر پورمحمد ، سجاد خورشیدی ، عقیل دانش دوست ، مریم رضایی ، مهسا سلیمی ، کسری شاه مقصود ، علیرضا شفیع ، لیلا عسگری ، مریم محمدی ، مائده مطلق به ایفای نقش می پردازند. 
مهدی مددکار از بازیگران با سابقه گیلانی نیز در تازه ترین نمایش بهزاد عشقی بازی به ایفای نقش می پردازد.

دیگر عوامل این‌نمایش : مازیار بهروز (نورپرداز) ، مصطفی غلامی (طراح گریم) ، آرمان حاجتی (مدیر تولید) ، عقیل دانش دوست (دستیار کارگردان) امیر حسین محجوب (مدیر روابط عمومی )

بیژن رحمتی ، سعید عاشوری (آواز) و حرکات ورزشی ( گروه ماسک)

نویسنده، کارگردان و منتقد تئاتر و سینما، این بار سراغ نمایش «صندلی برای مستر ایکس» اثر اوژن یونسکو رفته تا با نگاه ریز بین و منتقدانه خود آن را روی صحنه ببرد.

بهزاد عشقی در رابطه با آیین افتتاح نمایش توضیح داد: افتتاح نمایش «صندلی برای مستر ایکس » توسط پرواز همای انجام می شود. در سال های گذشته وی از روستایی در گیلان به کلاس ادبیات نمایشی من آمده بود .همان جا متوجه صدای خوب و استعدادی که در حوزه موسیقی دارد شده بودم .خوشحال هستم که با تلاش و پشتکار فراوان توانست به جایگاهی که باید در موسیقی کشور برسد.از نکات تحسین برانگیز پرواز همای دعوت از دو پیشکوست قدیمی در کنسرت اخیر او در گیلان است ، هنرمندانی چون ناصر محمودی و فرامز دعایی که از خوانندگان محلی گیلان هستند که در این سال ها به دلایلی به انزوا کشیده شده اند. دعوت وی از این دو استاد روی صحنه و احترام گذاشتن به بزرگان موسیقی تحسین برانگیز است .