به مناسبت استقبال از بهار

اجرای طرح پاکسازی شهری توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت

اجرای طرح پاکسازی شهری توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت استقبال از بهار در در دستور کار قرار گرفت.

اختصاصی حرف تازه – اجرای طرح پاکسازی شهری توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت استقبال از بهار در در دستور کار قرار گرفت.

سازمان مدیریت پسماند طی ماه های گذشته با طرح هایی در راستای پاکسازی ویژه محلات، پاکسازی حاشیه رودخانه ها و… با تلاشی مضاعف در راستای نظافت و بهبود فضای شهری گام برداشته است.
حضور پرشمار نیروهای پاکبان و خدماتی شهرداری رشت پس از توجه ویژه شهردار و مدیریت سازمان به پرداخت به موقع حقوق این قشر، قابل توجه بوده است.
اکنون اقدامات این سازمان همه روزه در تمامی محلات شهر رشت به طور چشمگیری افزایش یافته؛ هرچند همچنان به دلیل کمبود برخی زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز، با نقطه مطلوب فاصله وجود دارد اما روند مناسبی توسط این سازمان در پیش گرفته شده است.
در سال های گذشته پاکبانان شهرداری رشت با مشکلاتی نظیر تاخیر در پرداخت حقوق، کمبود لباس، کمبود ایمنی، تصادفات پرشمار و… مواجه بودند که به نظر می رسد برخی از این مشکلات کاهش یافته است.
ناگفته نماند این قشر همچنان نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم پرداخت کامل و به موقع اضافه کار، رفع مشکلات بیمه ای و همچنین تزریق واکسن کرونا به پاکبانان رشت نیز در اولویت قرار گیرد.
تحقق این امر نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش دستگاه هایی نظیر علوم پزشکی گیلان خواهد بود.