آقای وزیر کشور دقت کن؛

اجرای آسفالت سرد شده با بیل زیر باران رشت!

شهرداری رشت امروز به بحرانی ترین وضعیت خود رسیده است. چیزی حدود ۷ ماه از اداره شهر بدون انتخاب شهردار می گذرد و بحران های متفاوت در شهر رشت روی هم انبار می شود. از وضعیت نامناسب درآمدی شهرداری و عدم استقبال چشمگیر سرمایه گذاران که بگذریم بحران آسفالت در شهر رشت بدل به اتفاقی جدی شده است.

حرف تازه – شهرداری رشت امروز به بحرانی ترین وضعیت خود رسیده است. چیزی حدود ۷ ماه از اداره شهر بدون انتخاب شهردار می گذرد و بحران های متفاوت در شهر رشت روی هم انبار می شود. از وضعیت نامناسب درآمدی شهرداری و عدم استقبال چشمگیر سرمایه گذاران که بگذریم بحران آسفالت در شهر رشت بدل به اتفاقی جدی شده است.

فارغ از چاله هایی که در گیلکی از آن به عنوان “چالاکا” یاد می شود! عمدتاً سطح معابر اصلی شهر رشت شباهت زیادی به خیابان های شهرهای جنگ زده دارد و انگار کسی برای کار کشاورزی معابر اصلی شهر رشت را شخم زده است و باید از ضرب المثل شیرین گیلکی دیگری نیز استفاده کنیم که “اگر در این خیابان ها سیر کاشته شود باقالا می توانید برداشت کنید!”

فارغ از بحث طنز و فاجعه ای که در خیابان های رشت در حال رخ دادن است، روز دوشنبه و زیر بارش نم نم باران و پس از یک باران نسبتاً شدید در روز یکشنبه در محدوده چهار راه استانداری سابق تعدادی از کارگران شهرداری مشغول ترمیم سطح خیابان بودند! اما با چه روشی؟! بله! با کمک بیل و استفاده از آسفالت سرد شده روی آسفالت خیس خیابان و زیر نم نم زیبا و خاطره انگیز باران!

حال این سوال را باید از رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور پرسید که آیا ذره ای با مشکلات شهر رشت آشناست و می داند امروز چه بر سر این شهر آمده است؟ آیا می داند که علی رغم تمام تلاش هایی که توسط علی بهارمست صورت گرفته است به دلیل عدم مشخص بودن وضعیت شهردار، مجموعه شهرداری رشت با بحران های جدی دست و پنجه نرم می کند؟

آیا می داند که علی بهارمست از سرنوشت ۱۰ دقیقه دیگر میز خود نیز خبر ندارد و هر لحظه این انتظار وجود دارد که بالاخره تکلیف حکم شهردار مشخص شود؟! آقای وزیر هرچه که هست و نیست دیگر رشت مظلوم توان آسیب دیدگی بیشتر را ندارد.