نطق انتقادی بهراد ذاکری خطاب به برخی نمایندگان؛

اجازه نخواهیم دادید صاحب اختیار این شهر شوند/ آماده مناظره با نمایندگان هستم/ اگر شورا ضعیف است نمایندگان خودشان چه کرده اند؟/ احتیاجی به حضور در شورا ندارم 

بهراد ذاکری عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز در جلسه شورا طی نطقی انتقادی و آتشین حملاتی مستقیم به برخی نمایندگان مجلس داشت و گفت: اجازه نخواهیم دادید صاحب اختیار این شهر شوند.

اختصاصی حرف تازه – بهراد ذاکری عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز در جلسه شورا طی نطقی انتقادی و آتشین حملاتی مستقیم به برخی نمایندگان مجلس داشت و با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم دادید صاحب اختیار این شهر شوند گفت: لازم است بعد از مدتی صحبت کنم تا به دوستان مواردی یادآوری شود. نطق امروز من در ارتباط با نمایندگان مجلس است. نمایندگانی که در حال برنامه ریزی برای در اختیار گرفتن شورا و شهرداری رشت هستند. آنها که وابستگانشان به واسطه رد صلاحیت ها امروز دچار توهم راهیابی به شورا شدند.
عضو شورای شهر رشت افزود: اگر فکر می کنند به این طریق می توانند به شورا راه پیدا کنند و در اختیار بگیرند و ما به واسطه در اختیار داشتن اهرم رد صلاحیت و فشارشان ترسی داریم یا سکوت می کنیم بسیار اشتباه می کنند.
ذاکری خاطر نشان کرد: دوستان بارها تاکید کرده اند که شورای شهر رشت جزء ضعیف ترین شوراهای کشور است همینجا از همین تریبون اعلام می کنم که شما جزء ضعیف ترین نمایندگان کشور هستید و بنده آمادگی مناظره در این خصوص دارم.
این پزشک اصلاح طلب در ادامه با اشاره به اینکه دوستان ژست میگیرند که در مدیریت شهری دخالت نمی کنیم گفت: همه می دانند در پشت پرده چه خبر است. ناصر حاج محمدی و ناصر حاج محمدی ها محصول همین دوستان ما و دوستان وابسته به آنها هستند و بنده امروز مفتخر هستم که به آقای حاج محمدی رای ندادم. به این موضوع افتخار می کنم و معتقدم همین سرکشی و عدم رای دادن به آقای حاج محمدی دلیل ترسی است که آقایان دارند تا ما را در معرض انتخاب عموم مردم قرار دهند.
بهراد ذاکری تصریح کرد: اگر ترسی ندارند این کار را انجام دهند تا مردم قضاوت کنند چه کسی درست می گوید.
این عضو شورای پنجم شهر رشت خطاب به نمایندگان گفت: شما که معتقدید شورا ضعیف بوده است خودتان چه عملکردی داشته اید؟ در ایام کرونا چه کردید؟ چه قوانینی تصویب کردید؟ در یک بیمارستان جرئت حضور داشتید؟ یا نشستید و کاری نکردید تا شاهد مرگ و میر بیشتر مردم باشید؟ در بحث زمین های نسقی چه کردید؟ قانونی که این همه دوندگی کردیم و به راحتی می تواند در مجلس اصلاح شود. چرا این کار را انجام نمی دهند؟ می ترسند اسپانسرهایشان از باندهای مافیای نسق سازی از بین بروند؟ دلیل این سکوتشان چیست؟ کدام طرح و لایحه را پیشنهاد دادند؟ که امروز مدعی هستند بسیار توانمندند.
بهراد ذاکری ضمن اعلام آمادگی در خصوص مناظره با نمایندگان پرمدعا خطاب به آنها خاطر نشان کرد: اجازه نمی دهیم این برنامه ریزی و مهندسی که صورت داده اند تا قدرت را در دست بگیرند و آن اتفاقاتی که همیشه در بحث مدیریت شهری دنبالش بوده اند پیگیری کنند اتفاق بیفتد. اجازه نخواهیم دادید صاحب اختیار این شهر شوند.
این چهره اصلاح طلب با بیان اینکه احتیاجی به حضور در شورا ندارم تصریح کرد: بنده یک پزشک هستم و درآمدم از شورا تامین نمی شود و می دانم از بیرون شورا چطور صحبت هایم را مطرح کنم. این مساله را خیلی واضح از این تریبون به آقایان می گویم.
بهراد ذاکری در پایان با خواندن شعری سخنان خود را به پایان رساند و گفت:
ما گر زسر بریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم 
در محفل عاشقان خوشا رقصیدن
دامن ز بساط عافیت برچیدن
در دست سر بریده ی خود دیدن
در یک یک کوچه کوچه ها گردیدن