اجاره کلبه های چوبی و جنگلی در شهرهای شمالی برای ییلاق تابستانی

اگر قصد سفر به شهرهای جنگلی شمال را دارید، می توانید به اجاره کلبه های چوبی و جنگلی در شمال فکر کنید. خودتان را در فضایی تصور کنید که جنگل وجود دارد و شما چند روزی در یک کلبه جنگلی حضور دارید. آب و هوای بسیار جذاب و مناسب این منطقه باعث شده تا بتوانید چند روزی را در کمال آرامش سر کنید و از نفس کشیدن در این منطقه نهایت لذت را ببرید.

به گزارش حرف تازه ، تا به حال این موضوع به ذهنتان رسیده است که می توانید به جای اقامت در هتل و سوئیت، کلبه های جنگلی اجاره کنید؟ در واقع کلبه های جنگلی اقامتگاه هایی هستند که در دل جنگل بنا می‌شوند و شما می‌توانید با یک روز زندگی در آن، آرامش زیادی را تجربه کنید. به عنوان مثال فرض کنید به شهر رامسر رفته اید! در این صورت می‌توانید به جای اجاره ویلا در ییلاق رامسر جاباما یک کلبه جنگلی بسیار زیبا و جذاب اجاره کنید. این مسئله باعث می‌شود تا بتوانید چند روزی را دور از هیاهوی شهری باشید و نهایت لذت را از آرامشی که در کلبه های جنگلی وجود دارد، ببرید.

اجاره کلبه های چوبی و جنگلی در شمال

اگر قصد سفر به شهرهای جنگلی شمال را دارید، می توانید به کلبه های جنگلی فکر کنید. خودتان را در فضایی تصور کنید که جنگل وجود دارد و شما چند روزی در یک کلبه جنگلی حضور دارید. آب و هوای بسیار جذاب و مناسب این منطقه باعث شده تا بتوانید چند روزی را در کمال آرامش سر کنید و از نفس کشیدن در این منطقه نهایت لذت را ببرید. بسیاری از ما کل سال را در شهرهای آلوده و بزرگ مشغول به کار و تحصیل هستیم. همین مسئله باعث می‌شود تا از آلودگی هوا، سر و صدای ماشین ها، آب و هوای گرم کلان شهرها و… خسته شویم. به همین دلیل استراحت در مناطق دور از شهر می‌تواند نظر ما را جلب کند.

اجاره کلبه چوبی

ییلاق های مختلفی در شهرهای شمالی ایران وجود دارد و پیشنهاد ما استفاده از ییلاق های جنگلی است. ییلاق هایی که در ارتفاعات قرار گرفته اند و می‌تواند نظر ما را کاملاً جلب کند. در برخی ییلاق ها که روی ارتفاعات بلند قرار گرفته‌اند، ابر و مه همه جا را فرا می گیرد و شما می توانید از نفس کشیدن در چنین فضایی نهایت لذت را ببرید. حتی روح شما با چند روز ماندن در این منطقه تازه می شود و می توانید پس از رفع خستگی های روحی و جسمی، به شهر خودتان بازگردید.

بهترین ییلاق ها برای اجاره کلبه چوبی و جنگلی کدام هستند؟

اگر به دنبال شهر یا روستایی هستید که در آن بتوانید کلبه چوبی و جنگلی اجاره کنید، در این بخش از مقاله چند مورد از بهترین ها را برای شما معرفی می‌کنیم. در این ییلاق ها می‌توانید بهترین کلبه های جنگلی را با قیمتی مناسب اجاره کنید و چند روزی از ماندن در آن ها نهایت لذت را ببرید. این ییلاق ها عبارتند از:

●       اولسبلنگاه ماسال

اگر تا به حال به ماسال سفر کرده باشید، حتماً می دانید که این شهر چقدر زیبا و دیدنی است. حتی اگر سفر نکرده باشید، باز هم تعریف های زیادی از آن شنیده اید. یکی از ییلاق هایی که می توانید در آن اقدام به اجاره کلبه جنگلی بزنید، اولسبلنگاه ماسال است. این ییلاق طرفداران بسیار زیادی دارد و شما در آن می توانید انواع کلبه های جنگلی را اجاره کنید.

اولسبلنگاه ماسال

جالب است بدانید که کلبه های این ییلاق از چوب و مصالح طبیعی ساخته شده اند و هیچ خبری از مصالحی نظیر سیمان و سنگ نیست. البته تمام امکاناتی که برای چند روز سفر به این منطقه نیاز دارید، در اختیار شما قرار دارد.

●       چمخاله

یکی دیگر از ییلاق های بسیار زیبا و دیدنی شمال، چمخاله است. این ییلاق با توجه به موقعیت بسیار خوبی که دارد، شهرت زیادی هم دارد؛ چرا که این ییلاق به طوری است که نه تنها به جنگل دسترسی دارید، بلکه به ساحل دریا هم دسترسی دارید. در این ییلاق کلبه های چوبی مختلفی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید برای یک یا چند روز آن را اجاره کنید.

چمخاله

همچنین تمام امکاناتی که در این منطقه نیاز دارید هم در اختیار شما است و هیچ کم و کسری در آن وجود ندارد. در این منطقه پارک جنگلی توسکا هم وجود دارد که پیاده روی در آن می تواند برایتان لذت بخش باشد.

●       روستای فوشه

یکی دیگر از بهترین جاهایی که می توانید در دل جنگل یک کلبه جنگلی پیدا کنید، روستای فوشه است. البته این منطقه خیلی شناخته شده نیست و با وجود آن که منطقه بسیار جذاب و دیدنی است، افراد کمی آن را می شناسند. برای رسیدن به روستای فوشه باید از قلعه رودخان عبور کنید و پس از طی کردن چند کیلومتر، به آن خواهید رسید.

روستای فوشه

منظره های این کلبه بسیار دیدنی و جذاب هستند و می‌توانید روی آن ها حساب ویژه باز کنید. همچنین یک رودخانه دیدنی هم در آن منطقه وجود دارد که می توانید نهایت لذت را از اقامت در آن ببرید.

●       روستای جواهرده

یکی دیگر از روستاهای بسیار جذاب شمالی که حتماً نام آن به گوشتان خورده است، روستای جواهرده است. در جواهرده شما می توانید شانس این را داشته باشید که در ابرها زندگی کنید! چرا که در ابتدای صبح که همه جای آن را مه فرا می گیرد، از از خواب بیدار شوید متوجه می شوید که در مه هستید و همین مسئله یکی از زیباترین جاذبه های روستای جواهرده است.

روستای جواهرده

همچنین آب و هوای آن بسیار خنک و دلپذیر است و می توانید از سفر به آن لذت ببرید. در جواهرده می توانید کلبه های چوبی و زیبایی اجاره کنید و با نشستن روی صندلی، یک لیوان چای نوش جان کنید و از تماشای جنگل و ابرها لذت ببرید.

●       شهر اسالم

یکی دیگر از شهرهای شمالی ایران که در آن کلبه های جنگلی زیادی وجود دارد، شهر اسالم است. برای رسیدن به اسالم باید جاده های پر پیچ و خمی را طی کنید و جذابیت های سفر به این شهر از همان مسیری که باید طی کنید، مشخص است. شاید در مورد اسالم چیزهایی شنیده باشید که در جاده ابری خلخال قرار گرفته است. در واقع شما باید وارد جاده اسالم – خلخال شوید تا به کلبه های چوبی برسید.

 اسالم

در این محیط می توانید چند روزی را سپری کنید و آرامش واقعی این منطقه را متوجه شوید. جایی دور از هیاهو و شلوغی های شهری و فقط آرامش و لذتی که به سراغ شما می آید!

●       شهر رامسر

هنگامی که نام جنگل های شمالی به زبان می آید، رامسر حرف های زیادی برای گفتن دارد. پس از نوشهر، شهر رامسر یکی از زیباترین شهرهای جنگلی محسوب می شود! رامسر شهری است که مکان های دیدنی آن پایان ندارد و شما می توانید در این منطقه هم کلبه های چوبی بسیار زیبا و جذابی اجاره کنید.

رامسر

البته در شهر نوشهر هم می توانید با اجاره ویلا جنگلی نوشهر نهایت لذت را از سفر خود ببرید اما اجاره کلبه های جنگلی در رامسر لذت دیگری دارد. همچنین در رامسر جاذبه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای بازدید از آن ها تا زمانی که در این شهر هستید، برنامه ریزی کنید.

اجاره کلبه چوبی از طریق پلتفرم جاباما

اگر قصد اجاره کلبه چوبی را دارید، می توانید از طریق پلتفرم جاباما کلبه چوبی موردنظر خود را در ییلاق های مختلفی اجاره کنید. در جاباما انواع ویلا و کلبه های چوبی وجود دارد که می توانید پس از دیدن اطلاعات و تصاویر واقعی آن ها، تصمیم بگیرید که کدام یک را اجاره کنید. پس از اجاره هم کافی است در زمان مشخص شده، در آن محل حضور داشته باشید تا اقامتگاه خود را تحویل بگیرید.