رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری رشت خبرداد:

اجاره رایگان استند و واتربند به هیئت های مذهبی در پانزده روز اول محرم

حرف تازه – سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با اشاره به نگاه ویژه شهردار منتخب رشت به مراسم های محرم گفت: شهرداری باید در کنار هیئت ها باشد. محجوب افزود: بر این اساس واتربندها  و استندهایی برای هئت ها مذهبی در نظر گرفته شده است که هیئت ها می توانند […]

حرف تازه – سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با اشاره به نگاه ویژه شهردار منتخب رشت به مراسم های محرم گفت: شهرداری باید در کنار هیئت ها باشد.

محجوب افزود: بر این اساس واتربندها  و استندهایی برای هئت ها مذهبی در نظر گرفته شده است که هیئت ها می توانند با مراجعه به سازمان از اول تا پانزدهم محرم به طور رایگان از این فضاهای تبلیغاتی استفاده کنند.

وی همچنین از سیاه پوش شدن شهر در مسیرهای مشخص خبر داد و گفت: با مناطق در خصوص سیاه پوش کردن شهر و خیابان های مدنظر صحبت کرده ایم.

سجاد محجوب همچنین از نصب المان های موضوعی خبر داد و تصریح کرد: المان های قبلی ترمیم و المان هایی نیز اضافه خواهند شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از فضاسازی میدان امام حسین (ع) به طور ویژه خبر داد و گفت: مطابق زمانبندی تا ۳۱ شهریور برنامه ریزی ها اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از رنگ آمیزی ۱۰ مدرسه همزمان با آغاز مدارس خبرداد و در خصوص هفته دفاع مقدس نیز گفت: سیاه پوش کردن شهر و خرید پرچم و تجهیزات از جمله اقدامات در نظر گرفته شده است.