ابطال انتخابات هیئت نظارت گیلان

  حرف تازه: همانگونه که در خبر ها آمده بود سه نفر از نمایندگان گیلان به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستا در گیلان انتخاب شدند. متعاقب آن خبر هایی از گوشه و کنار شنیده می شد که این انتخابات ملاک نبوده و رسمیتی نداشته و بنا است مجددا انتخابات برای مشخص […]

 

حرف تازه: همانگونه که در خبر ها آمده بود سه نفر از نمایندگان گیلان به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهر و روستا در گیلان انتخاب شدند.

متعاقب آن خبر هایی از گوشه و کنار شنیده می شد که این انتخابات ملاک نبوده و رسمیتی نداشته و بنا است مجددا انتخابات برای مشخص شدن اعضای هیات نظارت انجام شود.

کوچکی نژاد، نماینده رشت در گفتگو با صریح خبر ضمن تایید برگزاری مجدد انتخابات افزود: با توجه به اینکه انتخابات هیئت نظارت کشور انجام نشده بود و قبل از آن در گیلان انتخابات برگزار شد بنابراین این انتخابات باطل است و مجددا انتخابات هیئت نظارت برگزار میگردد.

کوچکی نژاد افزود؛ امروز انتخابات هیئت نظارت کشور انجام شده است و در گیلان قبل از آن صورت گرفته بود و بحثی بین همکاران بود و با توجه به این موارد این انتخابات ملغی است و مجدد انتخابات برگزار میشود.