ابداع لامپ کم مصرف غول پیکر ۳۰۰ وات توسط جوان آستارایی

حرف تازه : جوان با استعداد آستارایی با ابداع یک لامپ قوی و پرنور،رکورد قوی ترین لامپ کم مصرف در کشور را شکست. به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، «روزبه سفرکار» که فارغ التحصیل رشته مکانیک و کامپیوتر می باشد،در زمینه ابداع و مونتاژ این لامپ اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین لامپ کم […]

حرف تازه : جوان با استعداد آستارایی با ابداع یک لامپ قوی و پرنور،رکورد قوی ترین لامپ کم مصرف در کشور را شکست.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، «روزبه سفرکار» که فارغ التحصیل رشته مکانیک و کامپیوتر می باشد،در زمینه ابداع و مونتاژ این لامپ اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین لامپ کم مصرف موجود در بازار لامپ ۲۰۰ وات است که لامپ ۳۰۰ وات بنده، نوری در حدود ۲ برابر لامپ ۲۰۰ وات داشته و علیرغم اندازه بزرگتر وزن آن از لامپ ۲۰۰ وات کمتر می باشد.

وی با اشاره به اینکه هزینه تعمیر آن در صورت خرابی یا شکستن شیشه ۵ برابر ارزانتر از لامپ ۲۰۰ وات است، اضافه کرد: این لامپ را با یک سال ضمانت تولید می کند.

سفرکار افزود:این لامپ در رنگ های سفید (مهتابی)، زرد (آفتابی) و دو رنگ (نور براق کننده اشیاء) «طبق سفارش مشتری» قابل تولید و عرضه به بازار می باشد.

وی تصریح کرد:امیدوار است که این ایده مورد توجه کارخانه های لامپ سازی کشور قرار گرفته و به تولید انبوه برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:افرادی را که تمایل به استفاده از اینگونه لامپ ها با ولتاژ بالاتر را دارند،می توانند آن را برای تولید سفارش دهند.