بهره برداری از تصفیه خانه اتفاقی مبارک است

آیت الله فلاحتی: مسئولان ظرفیت تصفیه خانه سراوان را به ۱۲ لیتر در ثانیه برسانند

نماینده ی ولی فقیه در استان گیلان بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان را مبارک عنوان کرد و گفت: بهره برداری از این تصفیه خانه با ظرفیت سه لیتر در ثانیه پسماندهای سراوان رشت بسیار قابل قبول است اما باید ظرفیت را به ۱۲ لیتر برثانیه برسانید.

حرف تازه – آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه شیرابه پسماندهای سراوان با خسته نباشید گفتن به مسئولان و مدیران شهرداری رشت اظهار کرد: پس از ساله ها امروز شاهد بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه پسماندهای سراوان رشت هستیم.

وی محیط زیست پاک را مهمترین نیاز انسان عنوان کرد و افزود: پاکیزگی محیط زیست موجب سلامت جسم و روان انسان می شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه یکی از مراکزی که مردم گیلان به ویژه رشت را در ۴۰ سال گذشته آزار می دهد پسماندهای سراوان و آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود است، تصریح کرد: پسماندها تنها معضل استان گیلان نیست بلکه مشکل کشوری و بلکه جهانی محسوب می شود و کارشناسان و متخصصان در این باره تلاش می کنند.
آیت الله فلاحتی محیط زیست سالم را سبب ایجاد فضای مناسب برای زندگی مردم دانست و تصریح کرد: اینکه به مرور همه متولیان برای رفع معضل پسماند قیام می کنند امیدوارکننده است و امیدواریم در آینده شاهد رفع کامل این معضل در استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه سه لیتر در ثانیه پسماند سراوان رشت بسیار قابل قبول است اما مورد قبول تام نیست، بیان کرد: مسئولان ظرفیت تصفیه خانه شیرابه سراوان را به ۱۲ لیتر در ثانیه برسانند البته از متولیان در بهره برداری از تصفیه خانه تشکر می کنم زیرا میدان خوبی محسوب می شود که مردم بدانند پسماندهای چه ویرانه ای در حال برطرف شدن است.
نماینده ولی فقیه در گیلان بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه پسماندهای سراوان رشت را مبارک دانست و گفت: امیدواریم که با کمک همه مسئولان بتوانیم به ظرفیت واقعی برسیم تا این فاجعه بزرگ که پسماندهای سراوان برای مردم گیلان به ویژه مردم منطقه ایجاد کرده از بین برود، اگر چه کافی نیست اما همین قدر خدا را شاکریم و متولیان تلاش کنند تصفیه شیرابه به حد کافی و ظرفیت اسمی خود برسد.
آیت الله فلاحتی: مسئولان ظرفیت تصفیه خانه سراوان را به ۱۲ لیتر در ثانیه برسانند

آیت الله فلاحتی: مسئولان ظرفیت تصفیه خانه سراوان را به ۱۲ لیتر در ثانیه برسانند