شنیده هایی از احتمال لجاجت طیف اکثریت؛

آیا شورای شهر رشت با استعفای سید امیرحسین علوی موافقت خواهد کرد؟

تا دقایقی دیگر جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار خواهد شد که یکی از مهم ترین دستورهای آن استعفای رئیس شورا است.

اختصاصی حرف تازه – تا دقایقی دیگر جلسه شورای اسلامی شهر رشت برگزار خواهد شد که یکی از مهم ترین دستورهای آن استعفای رئیس شورا است.

سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت که از مدتی قبل زمزمه های حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به گوش می رسید امروز قصد دارد ازعضویت در شورا استعفا دهدتا رسما وارد عرصه انتخابات شود.

حضور او به عنوان یک جوان که سبد رای قابل ملاحظه ای از جوانان در اختیار دارد می تواند تنور انتخابات را بیش از پیش داغ کند و زنگ خطر را برای نمایندگان فعلی به صدا در بیاورد.

علوی که سابقه عضویت در ادوار چهارم و پنجم شورای شهر رشت را در کارنامه دارد در دو سال اخیر و از ابتدای شورای پنجم، ریاست شورا را بر عهده داشته است.

وی با نزدیک به ۲۵ هزار رای به عنوان منتخب سوم مردم رشت راهی پارلمان محلی شد که با توجه به عدم حضور او در لیست دو جناح رای بسیار چشمگیری به شمار می رفت.

به گزارش حرف تازه، حالا شنیده شده است اعضای طیف اکثریت سرانجام تصمیم به موافقت با استعفای او گرفته اند تا در ادامه مسیر شورا مسیری هموارتر را پیش روی خود ترسیم نمایند و از تقابل های بیش از پیش در شورا جلوگیری کنند. 

اما از سوی دیگر گفته می شود احتمال عدم حضورشان در جلسه امروز شورا وجود دارد و ممکن است چند روزی تا موافقت با استعفای علوی غیبت داشته باشند.

باید منتظر ماند و دید سرانجام چه زمانی شورای شهر رشت دست از لجاجت ها و تقابل های بی حاصل بر می دارد و مسیر واقعی خدمتگزاری را در پیش می گیرد.