فعلا "رای ممتنع" پیشتاز است...

آیا شهرداری رودسر در انتظار یک لاهوتی دیگر است؟

حرف تازه – در حالی که روز گذشته رسانه ها خبر از تصمیم شورای چاف و چمخاله برای شهردار شدن کمیل لاهوتی دادند این بار نیز خبر از مطرح شدن نام یک لاهوتی دیگر به عنوان گزینه شهرداری در یکی دیگر از شهرداری های گیلان یعنی رودسر به گوش می رسد. البته حسین لاهوتی مسئولیت شهرداری […]

حرف تازه – در حالی که روز گذشته رسانه ها خبر از تصمیم شورای چاف و چمخاله برای شهردار شدن کمیل لاهوتی دادند این بار نیز خبر از مطرح شدن نام یک لاهوتی دیگر به عنوان گزینه شهرداری در یکی دیگر از شهرداری های گیلان یعنی رودسر به گوش می رسد. البته حسین لاهوتی مسئولیت شهرداری کلاچای را پیش از این تجربه کرده است.

ماجرای انتخاب شهردار جدید رودسر وارد فاز تازه ای شده است و در آخرین اتفاق “رای ممتنع” با ۴ رای بالاترین رای را از اعضای شورای رودسر گرفت!

ظاهرا رقابت برای شهرداری رودسر بین علیرضا ترابی، امین صفایی، علی شفیعی، عیسی کاظمی، یدا… مقصودی و حسین بائوج لاهوتی خواهد بود.

قطعا پس از حواشی به وجود آمده برای مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پی مطرح شدن مساله شهردار شدن کمیل لاهوتی در چاف و چمخاله، این بار نیز اگر حسین بائوج لاهوتی به عنوان شهردار رودسر انتخاب شود احتمالا این تصمیم در رسانه ها برای این نماینده مجلس بدون حاشیه نخواهد بود. 

خانواده لاهوتی نشان داده اند توانایی زیادی در شهردار شدن و مدیریت دارند. فریبرز لاهوتی برادر آقای نماینده هم در سال ۹۴ شهردار کومله بود و چندی پیش بار دیگر به عنوان سرپرست شهرداری کومله انتخاب شد و جمشید لاهوتی هم ریاست آموزش وپرورش لنگرود را در سال ۹۲ بر عهده گرفت. 

روز چهارشنبه بار دیگر در جلسه غیر علنی شورای رودسر، انتخاب شهردار در دستور کار قرار خواهد گرفت.