آیا سید امیرحسین علوی نوزدهمین کاندیدای شهرداری رشت است؟

این سوال مطرح است که نفر نوزدهم کاندیدای شهرداری رشت چه کسی است و در صورت تایید 18 نفر ابتدایی، آیا سید امیرحسین علوی به عنوان نفر نوزدهم کاندیدای شهرداری رشت خواهد شد؟

حرف تازه – در روزهای گذشته انتخاب شهردار رشت به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و رسانه ها به دلیل عدم شفافیت کافی از سوی شورا به ناچار به گمانه زنی هایی پرداخته اند.

پس از جلسه غیر علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر رشت و پس از رسانه ای شدن اسامی کاندیداها از سوی حرف تازه، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا به معرفی ۱۵ گزینه نهایی شهرداری رشت پرداخت که البته به نظر می رسد چندان هم نهایی نبوده است و باز هم دچار تغییراتی شده است!

این ۱۵ نفر عبارتند از: اکبر نیکزاد، حامد عبدالهی، رضا رسولی، مسعود کاظمی، علی مبصر، مسعود موسوی، محمد پورناصرانی، آقاجانی، موسی ناصح، عبدالرضا قاسمیان، رضا ساغری، بهزاد نیک فهم، سید محمد علی ثابت قدم، علیرضایی و روهام قلیچی.

از فردای آن روز شنیده های دیگری مبنی بر ورود ولی اله عظمتی و رحیم شوقی به گوش رسید که هیچگاه از سوی شورا تایید یا تکذیب نشد اما به هر حال جمع گزینه های احتمالی به ۱۷ نفر رسید. البته عظمتی خودش هرگونه رایزنی برای قبول این مسئولیت را تکذیب کرد.

در نهایت شب گذشته خبری از نشست ۸ عضو شورا و تصمیم گیری در خصوص ۶ گزینه نهایی منتشر شد که این شش گزینه بنا بر شنیده ها عبارتند از: حامد عبدالهی، رضا رسولی، علی مبصر، بهزاد نیک فهم، رضا ساغری و سینا مقدادی. بنابراین در صورت صحت این شنیده ها سینا مقدادی گزینه هجدهم شهرداری رشت به شمار می رود. 

اما این پایان کار نبود و لیست نهایی کاندیداهای شهرداری همچنان در حال نهایی شدن واقعی بود! تا اینکه سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی گفتگویی از لیست ۱۹ نفره خبر داد و ضمن عدم تایید یا تکذیب اسامی منتشر شده در رسانه ها با عدد اعلام شده به نوعی اضافه شدن گزینه ها را تایید کرد.

این سوال مطرح است که نفر نوزدهم کاندیدای شهرداری رشت چه کسی است و در صورت تایید ۱۸ نفر ابتدایی، آیا سید امیرحسین علوی نوزدهمین کاندیدای شهرداری رشت است؟

باید منتظر رونمایی از نفر نوزدهم باشیم و ببینیم چه کسی شماره ۱۹ را به خود اختصاص خواهد داد. بنا بر اظهارات رئیس شورا به نظر می رسد فردا این گزینه معرفی شود و بالاخره لیست نهایی کاندیداهای شهرداری نهایی تر شود!