نگاهی به نامه شهردار رشت به رییس وقت شورا / محمود باقری خطیبانی شفاف سازی کند؛

آیا دو خودروی پژو ۴۰۵ شهرداری رشت و یک راننده با خودروی زانتیا همزمان در اختیار باقری قرار گرفت؟

حرف تازه – سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، یازدهم شهریور امسال با ارسال نامه ای به محمدعلی رفیعی نوده رئیس وقت شورای اسلامی شهر رشت نسبت به اظهارات محمود باقری خطیبانی عضو شورای رشت واکنش نشان داده بود. ثابت قدم در این نامه با اشاره به موضوع جذب نیرو در شهرداری که از […]

حرف تازه – سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، یازدهم شهریور امسال با ارسال نامه ای به محمدعلی رفیعی نوده رئیس وقت شورای اسلامی شهر رشت نسبت به اظهارات محمود باقری خطیبانی عضو شورای رشت واکنش نشان داده بود.

ثابت قدم در این نامه با اشاره به موضوع جذب نیرو در شهرداری که از سوی باقری خطیبانی مطرح شده بود گفت: شهرداری هیچ نیرویی را به طور مستقیم به کار گیری ننموده است و تنها نفراتی را به استخدام خود در می آورد که پس از طی مراحل آزمون استخدامی و گزینش و حراست از طریق استانداری معرفی گردند و همانطور که قبلا نیز عنوان گردید اینجانب صرف خواست و تمایلات غیر قانونی هیچ فرد یا ارگان خاصی قدم بر نمی دارم.

شهردار رشت در بخش پایانی نامه خود ادعا کرد: ضمن تشکر از اینکه دل نگران موضوع هرج و مرج و صرف هزینه بیجا در شهرداری می باشند، خواهشمند است دغدغه هایی همچون داشتن دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به شهرداری به شماره های ۶۷۲د۸۵ و ۵۴۲د۹۱ و یک نفر راننده آژانس بنام آقای …. با خودروی زانتیا به شماره ۱۳۹ص۹۱ از محل اعتبارات شهرداری را که به طور همزمان در اختیار دارند و مباحثی دیگر شامل … را نیز اعلام ، تا مردم عزیز به شفاف سازی حداکثری در مدیریت شهری واقف گردند.

حرف تازه این حق را برای محمود باقری خطیبانی قائل است که جوابیه خود را از طریق همین رسانه در اختیار عموم قرار دهد و انتظار می رود با پاسخگویی نسبت به این اظهارات نسبت به شفاف سازی امور اقدام نماید.