پس از اعلام برائت از "زنده باد بهار"

آیا در لیست “در امتداد مهر” هم نبودید؟!

حرف تازه – مختار جباری برادر اکبر جباری است که وی باجناق غلامحسین الهام، سخنگوی دولت احمدی نژاد، رئیس دفتر احمدی نژاد و همسر کسی است که احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم خوانده بود! چندی پیش بود که مختار جباری، مشاور شهرداری رشت در گفت و گویی مدعی شد که “اصلاح طلب بوده و اصلاح طلبانه […]

حرف تازه – مختار جباری برادر اکبر جباری است که وی باجناق غلامحسین الهام، سخنگوی دولت احمدی نژاد، رئیس دفتر احمدی نژاد و همسر کسی است که احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم خوانده بود!

چندی پیش بود که مختار جباری، مشاور شهرداری رشت در گفت و گویی مدعی شد که “اصلاح طلب بوده و اصلاح طلبانه رفتار می کند “. این ادعای جباری در حالی مطرح شد که وی در انتخابات دوره قبل شورا که در آستانه پایان هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد و آغاز ریاست جمهوری دکتر روحانی بوده، از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده و بنا به آن چه خبرگزاری ایسنا می نویسد نامش در لیست “در امتداد مهر” به سرلیستی شیخ الاسلامی و با حضور پروین احمدی نژاد، خواهر محمود احمدی نژاد قرار گرفته بود.(اینجا را بخوانید )

حالا اما مختار جباری در گفت و گو با یکی از سایت های خبری استان گیلان مدعی شده است که همان زمان از حضور در لیست “زنده باد بهار” اعلام برائت کرده است. البته وی به این موضوع اشاره ای نمی کند که آیا از لیست “در امتداد مهر” هم اعلام برائت کرده بوده یا خیر؟ چرا که دو لیست “زنده باد بهار” و “در امتداد مهر” متفاوت از هم بوده اند.

خبرنگار صراط نیور در خبری در این خصوص می نویسد: در پی تماس تلفنی خبرنگار صراط با هشت کاندیدایی که از حضور در لیست زنده باد بهار اعلام برائت کرده بودند این افراد به صورت مشترک اعلام کردند که قرار گرفتن نامشان در دیگر لیست های انتخاباتی خصوصا لیست در امتداد مهر همچنان به قوت خود باقیست و تنها از حضور در لیست زنده باد بهار اعلام برائت کرده اند.(اینجا را بخوانید )

گفتنی است ائتلاف “در امتداد مهر” ائتلافی بوده که با فهرستی ۳۱ نفره با سرلیستی «شیخ‌الاسلامی» وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی و حضور پروین احمدی نژاد، خواهر محمود احمدی نژاد تشکیل شده و با شعار «با شوق بهار شهر را می سازیم» وارد گود رقابت شورای شهر تهران شده بود. این همان لیستی است که بنا به اظهارات سرلیستش، قرار بود ادامه دهنده گفتمان احمدی نژاد در شهرداری تهران باشد. ( اینجا را بخوانید)

جباری در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران با کسب ۴۷۴۹ رای، نفر سیصد و بیست و ششم این انتخابات شد. (اینجا را بخوانید )

مختار جباری برادر اکبر جباری است که وی باجناق غلامحسین الهام، سخنگوی دولت احمدی نژاد، رئیس دفتر احمدی نژاد و همسر کسی است که احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم خوانده بود! (اینجا را بخوانید )

خزرآنلاین