آگهی مزایده واگذاری، بهره برداری و تعمیرات اساسی جایگاه CNG شهرداری لاهیجان

شهرداری لاهیجان با اخذ مجوز ازشورای محترم اسلامی شهر درنظر دارد ، بهره برداری و نگهداشت از جایگاه CNG شهرداری لاهیجان را با مبلغ پایه کارشناسی بصورت اجاره بهای ماهیانه به مبلغ۲۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را به مدت یک سال از طریق برگزاری مزایده عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

حرف تازه – شهرداری لاهیجان با اخذ مجوز ازشورای محترم اسلامی شهر درنظر دارد ، بهره برداری و نگهداشت از جایگاه CNG شهرداری لاهیجان را با مبلغ پایه کارشناسی بصورت اجاره بهای ماهیانه به مبلغ۲۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را به مدت یک سال از طریق برگزاری مزایده عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

شرکتهای مرتبط با موضوع مزایده که دارای گواهی صلاحیت بهره برداری از جایگاه cng و تجربه و تخصص لازم را دارا میباشند ، می توانند به منظور دریافت اسناد شرکت در مزایده و کسب اطلاعات از شرایط مزایده با واریز مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۶۱۰۳۳۸۹۷۲ درآمد شهرداری (بانک ملت ) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس : WWW. Setadiran.ir از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۴/۳ لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۰اقدام نمایند و در صورت نیاز با تلفن ۲۲- ۴۲۲۳۴۷۲۱ تماس حاصل نمایند .

پرتال شهرداری : lahijan.ir.www
– مبلغ تضمین شرکت در مزایده : شرکت کنندگان جهت شرکت درمزایده مبلغ ۱۴۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال بصورت
ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما ( با اعتبار سه ماه ) یا واریز به حساب سپرده شماره ۰۱۰۵۲۰۰۸۸۷۰۰۲ بانک ملی مرکزی لاهیجان اقدام نمایند .
– هزینه نشرآگهی و کارشناسی بعهده برنده مزایده خواهد بود۰
چنانچه نفرات اول و دوم و سوم مزایده از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مزایده آنها به نفع شهرداری لاهیجان ضبط خواهدشد۰
– آخرین مهلت جهت ارایه پیشنهادها در سامانه دولت ( ستاد )تا پایان ساعت (۱۲ ظهر )روز شنبه مورخ ۹۸/۴/۲۲
میباشد .
تبصره : متقاضیان میبایست جهت ارایه تمامی اسناد از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، ضمناًشرکت کننده میبایست تضمین شرکت در مزایده را بصورت پاکت درب بسته تا زمان اعلام شده به دفتر امور پیمان و رسیدگی شهرداری تحویل نماید . تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارایه شده باحضور شرکت کنندگان (همراه بامعرفی نامه) روزیکشنبه مورخ ۹۸/۴/۲۳راس ساعت ۱۱ ظهر به آدرس : لاهیجان – بلوار امام رضا(ع) – میدان گلستان – ساختمان ستادی شهرداری خواهد بود.
– سایر جزئیات ومشخصات دراسناد مزایده قید گردیده است 
– شهرداری در رد یا قبول یک ویا کلیه پیشنهادها مختار می باشد
– آدرس جایگاه cng شهرداری : لاهیجان -ضلع شمالی کمربندی – ابتدای جاده نخجیر کلایه – جنب زمین ورزشی شهرداری