رونمایی از آهنگی گیلکی در وصف امام رضا(ع)؛

آهنگ «تی نام ره بیمیرم» با صدای محسن رسولی ۷ اسفند رونمایی خواهد شد

مراسم رونمایی از آهنگ «تی نام ره بیمیرم» با صدای خواننده خوش نام گیلانی محسن رسولی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

حرف تازه – مراسم رونمایی از آهنگ «تی نام ره بیمیرم» با صدای خواننده خوش نام گیلانی محسن رسولی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

این آهنگ در وصف امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) است و مراسم رونمایی از آن روز سه شنبه ۷ اسفند در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) که درسالن آتش نشانی میدان رازی رشت برگزار خواهد شد صورت می گیرد.

این مراسم به همت و میزبانی نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان رشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر با حضور عموم مردم برگزار می شود.

محسن رسولی خواننده این آهنگ که فعالیت خود در زمینه موسیقی و به طوراختصاصی آواز را از سنین نوجوانی آغاز نموده است و آشنایی کامل با نوازندگی ساز سنتور به صورت آکادمیک را نیز دارد ۵ آذرماه از آلبوم گیلکی خود به نام خواب رنگی که تولید آن بیش از ۱۸ ماه به طول انجامید رونمایی کرده بود که با استقبال خوبی نیز همراه شد.

این هنرمند آلبوم خود را ترکیبی از موسیقی مدرن با همراهی سازهای ایرانی و کلام شیرین گیلکی می داند که این ویژگی از شاخصه های این آلبوم در جذب مخاطبین جوان و پرشورگیلانی میباشد که توانسته کمک شایانی به شنیده شدن این آلبوم حتی دراستانهای دیگر نیز نماید.

محسن رسولی که سابقه اجرای تیتراژهای سریال های تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد افزود: به اعتقاد بنده نسل جوان گیلانی می تواند به این آلبوم به عنوان یک الگوی شاخص نگاه کند زیرا این آلبوم در ترویج زبان گیلکی با همراهی موسیقی مدرن گام بسیارموثری برداشته است.

ضمنا این خواننده خوش ذوق کنسرت این آلبوم را نیز درشهررشت برگزار نمود که با استقبال بی نظیر مردم گیلان علی الخصوص نسل جوان قرارگرفت و همین امر باعث شد تا وی به دنبال اجرای دومین کنسرت خود درفروردین ماه ۹۸باشدکه به گفته وی استمرار اینگونه کنسرتها همراهی و همکاری و حمایت مسئولان را می طلبد.