آن مرد با دوچرخه آمد؛ آن مرد تنها آمد

تی تی خبر : در حالی که بسیاری از کاندیداهای امروز مجلس با تبلیغات و همراهان زیادی وارد فرمانداری شدند محمد رضا سمیعی تنها و با دوچرخه به فرمانداری رشت آمد تا خود را به عنوان داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کند. محمدرضا سمیعی با معرفی خود به خبرنگاران گفت: من کارشناسی  ارشد خودم را از  ایالت مریلند و […]

تی تی خبر : در حالی که بسیاری از کاندیداهای امروز مجلس با تبلیغات و همراهان زیادی وارد فرمانداری شدند محمد رضا سمیعی تنها و با دوچرخه به فرمانداری رشت آمد تا خود را به عنوان داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

سمیعی

محمدرضا سمیعی با معرفی خود به خبرنگاران گفت: من کارشناسی  ارشد خودم را از  ایالت مریلند و در رشته اقتصاد منابع  گرفتم و در  کالج پارک در مریلند واشنگتنش شعبه اصلی و مرکزی دانشگاه کالج پارک درس خواندم .در وزارت ارشاد رییس اداره بررسی روزنامه های خارجی بودم و بعد از آن در بخش خصوصی فعال هستم. وی در ادامه افزود: چهار ماموریت خارج از کشور نیز از طرف وزارت خارجه  داشتم  و با فیدل کاسترو و  دانیل اورتگا دیدار داشتم.

این کاندیدای انتخابات مجلس با توجه به حضورش با دوچرخه در فرمانداری رشت اظهار داشت: حدود  هفت سال است  که با دوچرخه رفت و امد میکنم، چون هم بخاطر محیط زیست هم برای من بسیار لذت بخش است. وی در انتها گفت: در ابتدا بدلیل درد گردن تجویز دکتر بود اما بعد به قدری وابسته شدم که ادامه دادم.

منبع : گیل خبر