سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت پیشنهاد داد:

آموزش ترافیکی در پارک‌ها

حرف تازه : فاطمه شیرزاد عصر امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون ترافیک ضمن تبریک به مناسبت سال نو میلادی و روز رشت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مدیریت شهری پروژه جمع آوری آبهای سطحی را مانند سال ۹۳ و ۹۴ به انسجام برسانیم. عضو کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد عصر امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون ترافیک ضمن تبریک به مناسبت سال نو میلادی و روز رشت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مدیریت شهری پروژه جمع آوری آبهای سطحی را مانند سال ۹۳ و ۹۴ به انسجام برسانیم.

عضو کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به شهر هوشمند اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری با سیاستگذاری‌های ترافیکی در مبحث اجرایی کردن شهر هوشمند قدم‌های خوبی را برداشته است و حاصل آن بحث مرکز ترافیک رشت است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت انضباط و برقراری امنیت را رسالت پلیس دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم مرکز ترافیک رشت را در جهت کاهش تخلفات رانندگی و شهروند قانونمدار با همکاری پلیس راهور به بهره برداری برسانیم.

شیرزاد خاطرنشان کرد: در راستای تقویت محله محوری می توانیم پلیس راهور محلی را به صورت پایلوت در رشت با مشارکت کمیسیون حمل ونقل ترافیک داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید آموزش مباحث ترافیکی را در پارک های رشت داشته باشیم بیان کرد: آموزش ترافیکی در پارک‌ها به‌صورت یک مصوبه در شورا تصویب شود و در گذشته این آموزش در پارک نارون انجام شد و اکنون بهتر است این آموزش را در یکی از پارک‌های مرکزی داشته باشیم.

صبح رشت