آموزش بالا بردن لایک اینستاگرام
تعداد لایک نقش پررنگی در ذهنیت مشتری و در نهایت تصمیم گیری آن ها دارد. آنها به نظرات و استقبال سایر کاربران نسبت به آن محصول یا پست، توجه میکنند و تحت تاثیر قرار میگیرند.
به گزارش حرف تازه ، تعداد لایک نقش پررنگی در ذهنیت مشتری و در نهایت تصمیم گیری آن ها دارد. آنها به نظرات و استقبال سایر کاربران نسبت به آن محصول یا پست، توجه میکنند و تحت تاثیر قرار میگیرند. تعداد زیاد و قابل توجه لایک برای آنها حکم سندی را دارد که نشان میدهد محصول، خدمت یا برند مورد نظر قابل اعتماد است. روش های مختلفی برای بالا بردن لایک اینستاگرام وجود دارد که اغلب آن ها بازده آنی ندارند و خیلی دیر به ثمر می رسد و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست ها میشود. اگر کم بودن لایکها شما را به دردسر انداخته است، خواندن این مقاله آموزشی راه راه به شما نشان خواهد داد. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید.
چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم؟
نحوه افزایش لایک اینستاگرام به راهبردها و سیاستهایی احتیاج دارد که باید بر اساس تغییرات جدید الگوریتمهای اینستاگرام دستخوش تغییراتی شود.
باید بدانید تولید پستهایی با کیفیت بالا که لایکهای واقعی از افراد واقعی دریافت کنند، نیاز به صرف زمان و دقت زیادی دارد. هدف نهایی ارسال پست و محتوا در هر شبکه اجتماعی، بالا بردن کیفیت، افزایش آگاهی، برندسازی، ایجاد ارزش برای مخاطبان و افزایش میزان تعامل است. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه می خوانید چگونه تعداد لایک را بالا ببریم.
۱٫ ارسال پست در زمان مناسب
ارسال پستها در زمان درست و حساب شده، مهم ترین فاکتور انتشار پست است. یکی از الگوریتم های اینستاگرام، قانون زمان طلایی است. طبق این قانون، تا یک ساعت بعد از انتشار پست، باید بیشترین میزان تعامل و لایک و کامنت دریافت شود. اگر این اتفاق بیفتد، پست وارد اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. پس باید بدانیم که مخاطبین ما چه تایمی از روز را بیشتر سرگرم اینستاگرام است و به احتمال بیشتری پست ما رویت می شود. برای فهمیدن این موضوع میتوانیم در ساعات مختلف انتشار پست را تست کنیم. در هر تایمی که ویو پست بالاتر بود، همان زمان طلایی انتشار پست است. برای این کار همچنین می توان از ابزار تحلیل اینستاگرام (insight) نیز استفاده کرد.
۲٫ پست کردن عکسهای جذاب
از جنبه بصری محتوا هرگز غافل نشوید. کاربران وقت خود را صرف محتواهای خشک و بی کیفیت نمی کنند. پس در کنار تولید محتوای باکیفیت، به عکس . جنبه های بصری ماجرا هم خیلی فکر کنید. به جرات می توان گفت اولین چیزی که باعث باز شدن یک پست توسط کاربر می شود، جنبه های بصری محتوا است.
۳٫ استفاده از هشتگ های مناسب
هشتگ ها یکی از راه های بازدید پست و در نتیجه افزایش تعامل، لایک، کامنت، دایرکت و فالو، خواهند شد. با استفاده از هشتگهای مناسب و مرتبط، پستهای شما در سرچ اینستاگرام ظاهر میشوند و کاربران با سرچ هشتگ می توانند پست شما را مشاهده کنند. با نوشتن هشتگ درست و مرتبط به محتوا، امکان دیده شدن پست توسط مخاطبان جدید و در نتیجه افزایش لایک هشتگ در اینستاگرام وجود دارد.
۴٫ تگ کردن افراد
تگ کردن افراد مرتبط و پرطرفدار، باعث جذب طرفداران آن فرد هم می شود که همین تعداد لایک را زیادتر خواهد کرد. با تگ کردن کاربرانی که به کسبوکار شما مربوط هستند، یعنی برای آنها ارزش قائل میشوید و بهطور مستقیم توجه آنها را جلب و آنها را وادار میکنید با پیج شما تعامل داشته باشند.
۵٫ افزایش ارتباط و تعامل با اکانتهای دیگر
الگوریتمهای اینستاگرام بر تعامل پیجها بهشدت نظارت دارد. با هر ابزاری برای افزایش ارتباط اکانت اینستاگرام با اکانتهای دیگر بهره ببرید؛ برای ارتباط با اکانتهای دیگر، اولویت با اکانتهایی مرتبط با نرخ تعامل بالا است. اینگونه مخاطبان دیگر پیج ها نیز از وجود شما آگاه می شوند.
۶٫ از موج خبری عقب نمانید
بهاشتراک گذاشتن پستهای محبوب افراد دیگر و محتواهایی با مضمون موج های خبری اجتماعی، به شدت به دیده شدن شما کمک می کند. انگار که به مخاطب می گویید ما تنها به فروش یا درآمد فکر نمی کنیم و اوضاع جامعه برایمان مهم است و همین باعث اعتماد سازی خواهد شد.
۷٫ ترغیب کاربران به تعامل
کاربران را با هر روش ممکنی، ترغیب کنید با شما تعامل کنند. برای این کار می توانید به طور مستقیم از آنها بخواهید برای حمایت از شما، لایک کنند و کامنت بگذارند. می توانید یک سوال ترغیب کننده بپرسید تا نظر خود را با شما به اشتراک بگذارند. می توانید مسابقه لایک و کامنت برگزار کنید. این روش ها تعامل کاربر را با پیج بالا می برد.
۸٫ بررسی استراتژی رقیبان خود را فراموش نکنید
رقبای شما بیشتر با چه پست هایی لایک دریافت می کنند؟ در چه زمانی پست گذاشته و چگونه با مخاطب در تعامل هستند. با شناخت رقبا خود و بررسی رفتار آنها می توانید به افزایش لایک پست های خود کمک کنید.
۹٫ گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام
از قابلیت جدید اینستاگرام به اسم COLLAB استفاده کنید. با گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام می توانید مخاطب پیج همکار خود را به پیج خود جذب کرده و لایک بیشتری دریافت کنید.


















ارسال دیدگاه