حامد بشردانش مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت خبرداد:

آمادگی کامل ستاد بحران در زمینه ماشین آلات ونیروی انسانی

حرف تازه – مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت از آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری رشت در زمینه ماشین آلات و نیروی انسانی برای مقابله با برف خبر داد. حامد بشردانش طی گفتگویی با حرف تازه در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهر به منظور آمادگی مواجهه با برف سنگین اظهارداشت: چارت […]

حرف تازه – مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت از آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری رشت در زمینه ماشین آلات و نیروی انسانی برای مقابله با برف خبر داد.

حامد بشردانش طی گفتگویی با حرف تازه در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهر به منظور آمادگی مواجهه با برف سنگین اظهارداشت: چارت عملیاتی ستاد بحران شهرداری رشت تدوین و وظایف هریک از سازمان ها، مناطق و دوایر ذی ربط به طور دقیق مشخص شده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت در ادامه تصریح کرد: در سال جاری به منظور بهبود سطح خدمات و جلوگیری از اختلال در زندگی شهروندان، روند نظارتی برمسیرهای اصلی و فرعی پیش بینی شده است.

حامد بشردانش از عقد قرار داد با بخش خصوصی به منظور تامین و تقویت ناوگان خودرویی مورد نیاز شهرداری رشت در زمان بارش برف خبر داد و افزود: با توجه به جمع آوری ماشین آلات از مناطق و همچنین اجاره ماشین آلات از بخش خصوصی برگزاری مانورهایی به منظور افزایش سطح آمادگی در دستور کار است.

وی همچنین بر تجهیز کارگاه های شرکت های پسماند و فضای سبز تاکید کرد و گفت: بازرسی و نظارت دائمی سازمانها بر روند تجهیز و نگهداری کارگاهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت همچنین بر ضرورت تامین لباس گرم، چکمه و غذای گرم برای کارگران تاکید کرد.

بشردانش در پایان تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته ضروری است تا مناطق شهرداری نسبت به محک زدن ماشین آلات تا زمان بارش برف اقدام و وظایف محوله به حوزه های مختلف را با برگزاری جلساتی مرور و یاداوری نمایند.

شایان ذکر است ظهر امروز جلسه ستاد بحران شهرداری رشت با حضور محمدباقر بشردانش مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علیرضا حاجی پور رییس سازمان مدیریت پسماند و مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت برگزار شد.