حامد بشردانش خبرداد:

آماده باش کامل شهرداری منطقه سه رشت جهت جلوگیری از فروش دام زنده و سدمعبر

حرف تازه – معاون خدمات شهر منطقه ۳ از آماده باش کامل نواحی سه گانه در منطقه ۳ خبر داد. حامد بشردانش معاون خدمات شهری منطقه ۳ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: کلیه نیروهای نواحی و ستاد رفع سد معبر در منطقه ۳ در ۷۲ ساعت آینده در آماده […]

حرف تازه – معاون خدمات شهر منطقه ۳ از آماده باش کامل نواحی سه گانه در منطقه ۳ خبر داد.

حامد بشردانش معاون خدمات شهری منطقه ۳ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: کلیه نیروهای نواحی و ستاد رفع سد معبر در منطقه ۳ در ۷۲ ساعت آینده در آماده باش کامل جهت جلوگیری از سد معبر گوسفند فروشان در محدوده شهری می باشند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری های مشترک دام و انسان و اهمیت سلامت شهروندان محترم طبق مصوبه فرمانداری محترم شهرستان رشت در عید قربان عرضه دام زنده در داخل شهر غیر قانونی می باشد و شهروندان از خرید دام زنده از کنار معابر عمومی و خیابان ها خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه با عرضه کنندگان غیر مجاز در داخل محدوده شهری برخورد قانونی خواهد شد، ابراز داشت: شهروندان محترم می توانند جهت تهیه دام و اطمینان از سلامت آن و ذبح حلال به کشتارگاه صنعتی استان گیلان واقع در جاده تهران کیلومتر ۵ جاده سراوان فومن مراجعه نمایند.