آقای مطهری! اگر دنبال گرانی بنزین هستید آن را خواسته مردم جلوه ندهید

علی مطهری نماینده پرحاشیه تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌ است احتمالا مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

حرف تازه – علی مطهری نماینده پرحاشیه تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌ است احتمالا مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

در پاسخ به نمایندگانی چون علی مطهری که به نظر می رسد گاهی خواسته های شخصی خود را از زبان مردم بیان می کنند ذکر چند نکته را ضروری می دانیم:

نخست اینکه آقای مطهری لطف بفرمایید و بر اساس حدس و گمان برای مملکت تصمیم نگیرید.

دوم اینکه از کدام استدلال و منطق به این نتیجه رسیده اید که مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند؟ 

سوم اینکه اگر یک نظرسنجی با اطلاع رسانی مناسب برگزار شود به نظر شما چند درصد مردم موافق با گران شدن بنزین و چند درصد مخالف آن هستند؟ اگر به گفته خود یقین دارید افزایش قیمت بنزین را به همه پرسی بگذارید تا نظر مردم را بدانید…

چهارم اینکه چرا در جهت رفع مشکلات اساسی مردم نظیر بیکاری و کوچک شدن سفره خانوارها، نمایندگانی چون شما توانایی ارائه راهکارهای منطقی و کارآمدی را نداشته اند و روز به روز معیشت مردم سخت و سخت تر می شود؟ 

پنجم اینکه کدام زیرساخت حمل و نقل عمومی در شهرستان های ایران به استانداردهای روز دنیا نزدیک شده است که تنها در قیاس قیمت بنزین یاد سایر کشورها می افتید؟ 

ششم اینکه آیا درآمد مردم نیز متناسب با تورم و گرانی های اخیر رشد داشته است که نمایندگان به فکر تحمیل هزینه های مضاعف به مردم با گرانی بنزین افتاده اند؟

هفتم اینکه شما واقعا خود را نماینده مردم می دانید؟ آیا از مشکلات روزمره و هزینه های جاری مطلعید؟ آیا لحظه ای تامین مخارج ماهیانه یک خانوار با درآمد های کمتر از دو یا سه میلیون تومان را تصور کرده اید؟ آیا می دانید چند درصد جامعه در این دسته قرار می گیرند؟

آقای مطهری! درخواست ما از شما این است که اگر دنبال گرانی بنزین هستید لطفا آن را خواسته مردم جلوه ندهید…