در پی نامه رئیس شورا به نمایندگان رشت برای آسفالت مدارس؛

آقای رئیس! آیا مردم در مراجعاتشان بابت آسفالت کل شهر از شما قدردانی کرده اند؟

سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارسال نامه ای به نمایندگان رشت خواستار تامین قیر برای آسفالت مدارس با مشارکت شهرداری شد.

حرف تازه – سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت با ارسال نامه ای به نمایندگان رشت خواستار تامین قیر برای آسفالت مدارس با مشارکت شهرداری شد.

وی با اشاره به ملاقات های مردمی و نشست های صورت گرفته با انجمن های مدارس به وضعیت بد آسفالت مدارس اشاره کرد و با توجه به مردمی بودن شورا، رفع این مشکل را وظیفه شورا دانست.

در همین راستا ضمن قدردانی از مکاتبات و پیگیری های رئیس شورا، سوال ما از این مسئول بزرگوار این است که آیا در مراجعات مردمی و یا در زمانی که برای برپایی میز خدمت به محلات مختلف رفته اید مردم از وضعیت آسفالت کل شهر و محلات و کوچه های آن چیزی به شما انتقال نداده اند و یا از این وضعیت تشکر کرده اند؟!

آقای علوی، سالهاست مردم این شهر با آسفالت های پر از چاله چوله که از اجرا تا نگهداری با مشکلات عدیده ای مواجه است روبرو هستند و هر مسئولی تنها در زمان انتخابات وعده های آنچنانی برای رفع این مشکل می دهد. باور کنید مردم از شوی انتخاباتی و مانورهای تبلیغاتی خسته شده اند.

به طور شفاف بفرمایید سازمان عریض و طویل عمران درجهت ارتقای کیفی آسفالت ها چه برنامه هایی را اجرایی کرده است؟ اگر تلاشی برای رفع این مشکلات صورت گرفته چرا همچنان شاهد آن هستیم که در روز بارانی و در وضعیت نامساعد جوی آسفالت اجرا می شود تا به سادگی و در کوتاه ترین زمان از بین برود؟

آقای رئیس، سرویس های مدارس این شهر از خانه تا مدرسه با هزاران چاله در آسفالت مواجهند که هر یک ممکن است زمینه ساز حوادث ناگواری شود اما هیچ یک از مسئولین شهری احساس مسئولیت کافی در برابر این موضوع ندارند. دراین شرایط که تمام شهر از بحران آسفالت رنج می برد مکاتبات شما در خصوص آسفالت مدارس درمان این درد نخواهد بود و شاید تنها التیام بخش گوشه ای از مشکلات باشد و شاید هم بیشتر نمک روی زخم بپاشد.