آقای رئیس‌جمهور ورزشگاه عضدی رشت و تختی انزلی را هم از نزدیک مشاهده بفرمائید!

در شرایطی که حسن روحانی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در استان گیلان حضور دارد متأسفانه هیچ برنامه خاصی برای بازدید وی از دو ورزشگاه تختی انزلی و عضدی رشت اعلام نشده است.

حرف تازه – در شرایطی که حسن روحانی، رئیس‌جمهور، روز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در استان گیلان حضور دارد متأسفانه هیچ برنامه خاصی برای بازدید وی از دو ورزشگاه تختی انزلی و عضدی رشت اعلام نشده است.

این دو ورزشگاه اصلی استان که سال‌ها میعادگاه عاشقان فوتبال بوده است، اکنون بدل به ویرانه‌هایی شده است که در شأن جایگاه فوتبال گیلان نیست. آن‌هم در شرایطی که بازسازی و نگهداری از این دو ورزشگاه نیازمند هزینه‌های بسیاری است و با توجه به شرایط جوی و رطوبت بالا در استان گیلان می‌بایست عزمی جدی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

از سوی دیگر این نکته قابل‌تأمل است که طی سال‌های اخیر سه ورزشگاه مدرن در شهرهای اهواز، اصفهان و مشهد به‌صورت مسقف افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است. آن‌هم در شرایطی که میزان بارش باران در این استان‌ها در مقابل گیلان چیزی در حدود هیچ است! اما استان گیلان از داشتن حتی یک ورزشگاه مناسب نیز بی‌بهره است و عزمی نیز برای بازسازی این دو ورزشگاه و رفع نواقص ورزشگاه دیگر شهر رشت یعنی سردارجنگل وجود ندارد.

در هر حال انتظار می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان شهرستان‌های رشت و انزلی این مطالبه عمومی را از رئیس‌جمهور داشته باشند که هرچه سریع‌تر مشکلات ورزشگاه‌های استان با کمک‌های ملی رفع‌ورجوع شود و شوق فوتبال دوباره به استان باز گردد.