آقای حسنی شما نماینده مردم هستید یا مسئولین؟

حرف تازه : درحالیکه یکی از شهروندان بعد از چند هفته پیگیری و تماس برای دیدن محمدصادق حسنی جوریابی به مصلی رشت رفته بود با واکنش عجیبی از سوی این نماینده مواجه شد. یکی از شهروندان که بعد از چندین هفته پیگیری و تماس با هماهنگی برادرزاده همسر حسنی نماینده شهرستان رشت پس از نماز جمعه به این […]

حرف تازه : درحالیکه یکی از شهروندان بعد از چند هفته پیگیری و تماس برای دیدن محمدصادق حسنی جوریابی به مصلی رشت رفته بود با واکنش عجیبی از سوی این نماینده مواجه شد.

یکی از شهروندان که بعد از چندین هفته پیگیری و تماس با هماهنگی برادرزاده همسر حسنی نماینده شهرستان رشت پس از نماز جمعه به این فرد مراجعه کرده بود در برابر درخواست وقت ۳۰ ثانیه ای برای گفتگو با این شخص با پاسخ عجیبی مواجه شد و حسنی بدون توجه به وی گفت یکی از مدیران کل در ماشین منتظر من است و باید بروم.

حال سوال از این نماینده جدید رشت که پیش از انتخابات بارها خود را خدمتگزار مردم معرفی کرده بود این است که شما نماینده مردم هستید یا نماینده مسئولین؟ آیا در کنار حضور در مجامع عمومی و نشست با مدیران دستگاه ها برنامه ای برای مردم و پاسخگویی به مراجعات آن ها دارید؟ آیا وقت و تماس چندین هفته ای یک شهروند مهم تر از ۳۰ ثانیه و یا حتی چند دقیقه وقت یک مدیر کل نیست؟

نمایندگان مجلس فراموش نکنند که با رای همین مردم فرصت خدمت یافته اند و نماینده تمام مردم هستند و نه تنها تعدادی از مسئولین!

حرف تازه آمادگی دارد تا پاسخ این نماینده را از طریق همین رسانه منتشر نماید.