گافی تکراری و تحریف تاریخ؛

آقای حاج محمدی خدا به شما صبر بدهد/ عجز و ناتوانی مدیریت شهری رشت در شمارش شهرداران این شهر

با نگاهی به اوضاع و احوال برخی حوزه های شهرداری و درگیری ها و تقابلهای برخی اعضای شورا، از همین ابتدا باید برای ناصر حاج محمدی آرزوی صبر فراوان و پشتکار دو چندان کنیم چرا که همه ما به خوبی می دانیم او میراث دار چه وضعیت اسفناکی است.

اختصاصی حرف تازه – شهر رشت پس از استعفای مسعود نصرتی، ۱۰ ماه و ۲۲ روز بدون شهردار بود تا اینکه در نهایت ناصر حاج محمدی، چهارمین منتخب شورا، تایید صلاحیت گرفت.

در این مدت علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت تمام توان خود را برای ایجاد ثبات و آرامش در شهرداری به کار بست اما معمولا یک سرپرست نمی تواند همچون شهردار، دست به اقدامات عمرانی خاصی بزند و یا اقدامات ملموسی را به یادگار بگذارد. حتی نمی تواند نسبت به عزل و نصب های گسترده اقدام کند.

اما در این ۱۰ ماه و ۲۲ روز و حداقل پس از تذکر رسانه ها در خصوص گاف مدیریت شهری در خصوص شمارش شهرداران این شهر، انتظار می رفت که این شاهکار تاریخی اصلاح شود که متاسفانه گویا باز هم هیچ کس در حوزه مربوطه به روی خود نیاورده است و بار دیگر عنوان شهردار شصت و ششم برای ناصر حاج محمدی استفاده شده است.

این در شرایطی است که اگر در محاسبه تعداد شهرداران، سرپرستان شهرداری را نیز شمارش کنیم به عدد ۶۹ و اگر سرپرستان را شمارش نکنیم به عدد ۶۰ می رسیم و در هر دو صورت استفاده از عنوان شهردار شصت و ششم معنا و مفهومی جز گاف و تحریف تاریخ ندارد. 

با نگاهی به اوضاع و احوال برخی حوزه های شهرداری و درگیری ها و تقابلهای برخی اعضای شورا، از همین ابتدا باید برای ناصر حاج محمدی آرزوی صبر فراوان و پشتکار دو چندان کنیم چرا که همه ما به خوبی می دانیم او میراث دار چه وضعیت اسفناکی است و هنوز نیامده برخی برای تخریب او خود را آماده کرده اند.

وقتی در شهرداری عریض و طویل رشت حتی توانایی شمارش شهرداران این شهر وجود ندارد بار دیگر به این نتیجه می رسیم که گویا هیچ کس در جای خود قرار ندارد و کار در این شرایط برای هر شهرداری بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. از بدهی های چند صد میلیاردی تا عدم شایسته سالاری، از دخالت ها و زیاده خواهی های برخی اعضای شورا تا مسائل طیفی و جناحی تنها گوشه ای از مشکلاتی است که پیش روی ناصر حاج محمدی قرار دارد. آقای حاج محمدی خدا به شما صبر بدهد…