آقای حاجی پور هم ما می دانیم و هم شما که «میر بازی» استعفا نمی دهد

هم ما و هم حاج اسماعیل حاجی پور می دانیم که استعفایی در کار نیست و شاید برای مدیریتی فضای موجود این صحبت ها مطرح شده است. او که پتانسیل تبدیل شدن به «میر بازی» شورانشینان را دارد بعید است استعفا دهد و نباید از این بابت نگران بود...

اختصاصی حرف تازه – اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت پس از عدم تشکیل جلسات شورا که قرار بود با محوریت انتخاب روسای کمیسیون ها برگزار شود اظهار داشت: اگر اعضا از رایشان به من پشیمانند آماده ام که کناره گیری کنم.

این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که شورای پنجم بارها و بارها ثابت کرده سر سازش و صلح ندارد و اعضای آن تا پای جان با یکدیگر می جنگند. تقابل های طولانی مدت در انتخاب شهردار، گواهی بر این مدعاست که حتی نابودی کامل شهر و ثبت یک دوره شورایی اسفناک نیز نمی تواند مانع از جنگ اعضا و طیف های درون شورا با یکدیگر باشد و تنها یادگاری که از این شورا به جز جنگ و جدل به جا مانده، شعار های بدون عمل است حال چه اسماعیل حاجی پور استعفا بدهد و چه استعفا ندهد این جنگ و جدل ها ظاهرا ادامه خواهد داشت.

به نظر می رسد رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت که اتفاقا به واسطه سوابق فردی خود و اقدامات شجاعانه اش برای داماش گیلان از محبوبیت بالایی میان شهروندان برخوردار است وارد همین فضای شعار زده شورای پنجم شده و در نطق اخیر خود مدعی آمادگی برای کناره گیری از ریاست شورا است. ادعایی که با شرایط فعلی شورا نه به صلاح شهر و شهروندان می باشد و نه منطقی به نظر می رسد. چرا که درمیان افرادی که شرایط رای بیش از شش دارند اسماعیل حاجی پور با تجربه ترین و کم حاشیه ترین گزینه است.

هم ما و هم حاج اسماعیل حاجی پور می دانیم که استعفایی در کار نیست و شاید برای مدیریت فضای موجود این صحبت ها مطرح شده است. او که پتانسیل تبدیل شدن به «میر بازی» شورانشینان را دارد بعید است استعفا دهد و نباید از این بابت نگران بود…