پرسپولیس 2 - 0 تراکتور

آغاز مقتدرانه پرسپولیس در نیم فصل دوم با یحیی

در حساس‌ترین بازی هفته پرسپولیس مقابل تراکتور به برتری 2 بر صفر دست یافت تا فاصله با تیم دوم به 5 امتیاز افزایش یابد.

حرف تازه – در چارچوب رقابتهای هفته هفدهم دو تیم پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند.

پرسپولیس در این بازی در ابتدای هر نیمه یک گل زد و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. هر ۲ گل پرسپولیس در این بازی با همکاری علیپور و امیری شکل گرفت که هر کدام یک گل زدند و یک پاس گل دادند. پرسپولیس با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و فاصله‌اش با تیم دوم جدول را به عدد ۵ رساند. این ششمین پیروزی پیاپی پرسپولیس در این فصل است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور، اوساگونا

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری (دقیقه ۵۸- سعید مهری)، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (دقیقه ۷۶- رضا آزادی)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری (عکاشه حمزوی)

کارت زرد

ترابی ، خلیل زاده، اوساگونا، حسینی ، کامیابی نیا، علیپور از پرسپولیس

مهدی تیکدری و اسدی، مهری و خانزاده از تراکتور

دقایق حساس

دقیقه ۲: ارسال مهدی ترابی روی یک ضربه کاشته در محوطه جریمه به کمال کامیابی نیا رسید که شوت این بازیکن به اوت رفت.

دقیقه ۴: بازیکنان تراکتور روی ضدحمله صاحب فرصت شدند که اشکان دژاگه با عبور از سید جلال حسینی توپ را به ساسان انصاری رسید که ضربه اش در چارچوب نبود.

دقیقه ۹: (گل اول پرسپولیس) با پاس در عمق عالی وحید امیری، علی علیپور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه حساب شده دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۳۵: اوساگونا با قلدری موفق به توپ ربایی از مدافع حریف شد ولی ضربه این بازیکن توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه ۳۸: ضربه کاشته ارسالی حاج صفی را ایمان سلیمی با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که با واکنش بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵: (گل دوم پرسپولیس) علی علیپور با ضربه سر توپ را به وحید امیری رساند و این بازیکن با حرکت تکنیکی و عبور از چند مدافع تراکتور توپ را با پای راست وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۵۸: شوت خانزاده در ۲ مرحله توسط بیرانوند مهار شد

دقیقه ۹۱: تراکتور پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که شلیک تماشایی حاج صفی به دیرک دروازه اصابت کرد.

حاشیه:

ساکت الهامی سرمربی تراکتور با کارت قرمز داور جریمه شد که به خاطر آن بازی دقایقی متوقف شد و نیمه اول ۷ دقیقه وقت تلف شده داشت.