آغاز عملیات لایروبی گوهررود رشت

حرف تازه – لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ آغاز شد.  رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت از آغاز اجرای لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ خبر داد. هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت ضمن اشاره به  آغاز اجرای لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ افزود: این […]

حرف تازه – لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ آغاز شد. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت از آغاز اجرای لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ خبر داد.
هومن روایی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت ضمن اشاره به  آغاز اجرای لایروبی رودخانه گوهررود از مسیر پل سیاه اسطلخ افزود: این عملیات از دیروز دوشنبه ششم شهریور با یک بیل مکانیکی زنجیری آغاز شده و از امروز دو دستگاه دیگر برای سرعت بخشیدن به پروژه لایروبی اضافه می شود.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با اشاره به اهداف لایروبی گفت: ایجاد شرایط مناسب برای هدایت و حرکت صحیح آب در رودخانه‌ها و ممانعت از آبگرفتگی در زمان بارندگی و همچنین جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع، تکثیر حیوانات و حشرات موذی و انتشار عوامل بیماری زا از اهداف لایروبی است.
شعاع مشرق