آغاز عملیات تعریض جاده لاکان رشت

حرف تازه : با آغاز عملیات تعریض جاده لاکان بزرگترین خواسته شهروندان ساکن مسیر جاده لاکان محقق میشود . این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با هدف تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی این مسیر پردد و مهم در سفرهای درون و برون شهری آغاز گردیده است؛ به همت […]

حرف تازه : با آغاز عملیات تعریض جاده لاکان بزرگترین خواسته شهروندان ساکن مسیر جاده لاکان محقق میشود .
این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با هدف تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی این مسیر پردد و مهم در سفرهای درون و برون شهری آغاز گردیده است؛ به همت پرسنل زحمتکش منطقه ۵ شهرداری رشت و بهره مندی از پتانسیل های موجود اجرا خواهد شد و امید است با پشتکار و همدلی پیمانکار و کارکنان درگیر و مساعد بودن شرایط جوی تا پایان دی ماه این پروژه به بهره برداری برسد .
محمدتقی عبدالهی مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت اظهار داشت: در تمامی ملاقاتهای مردمی با ساکنین محلات مسیر جاده لاکان، اجرای این پروژه در خواست اصلی شهروندان بوده است.
وی ادامه داد: وجود شهرکهای مسکونی متعدد و مراکز دانشگاهی و همچنین شهرک صنعتی رشت در این مسیر باعث افزایش بار ترافیکی مسیر شده با این وجود جاده قدیمی با عرض کم و پیچ های خطرناک فاقد شانه خاکی و همچنین آسفالت نامطلوب جوابگوی این مقدار تردد نمی بود و در موارد زیادی شاهد سوانح رانندگی در سنوات گذشته بودیم .
عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: لزوم اجرای این پروژه از دغدغه های شخصی بنده به عنوان یه شهروند نیز بود که بحمدالله با پیگیری های انجام شده توسط آقای دکتر ثابت قدم شهردار محترم و محبوب رشت این امر محقق گردید تا پاسخی به مطالبات به حق شهروندان محترم منطقه پنج باشد .

photo_2016-10-09_18-29-17 photo_2016-10-09_18-29-46