آغاز طرح «هر شهروند یک ناظر» در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت
حرف تازه : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان خواست هرگونه نقص و کوتاهی در خدمترسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند. علیرضا حاجیپور با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، از ۱۵ مهر آغاز میشود […]
حرف تازه : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان خواست هرگونه نقص و کوتاهی در خدمترسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند.
علیرضا حاجیپور با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، از ۱۵ مهر آغاز میشود که طی آن از شهروندان فهیم و بافرهنگ رشت میخواهیم به منظور یاریرساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزههای مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمعآوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاعرسانی و یا عدم رعایت برنامه زمانبندی شده جمعآوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطلهای جمعآوری زباله و هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاههای ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش کنند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند.
?شهروندان می توانند از راههای ذیل در این طرح مشارکت داشته باشند:
شماره تلفن: ۳۳۲۴۲۱۲۱- شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۹۸-شماره تلگرام: ۰۹۳۳۸۰۲۰۶۵۸-کانال اطلاع رسانی تلگرام: telegram.me/pasmandrasht-صفحه اینستاگرام: instagram.com/pasmand.rasht
ارسال دیدگاه