طیبه بینا خبرداد:

آغاز به کار دو سرای محله پیرکلاچای و چمران در محدوده منطقه سه رشت

حرف تازه – طیبه بینا شهردار منطقه سه رشت از آغاز به کار دو سرای محله در محدوده منطقه سه خبر داد. شهردار منطقه سه رشت در گفتگو با حرف تازه با بیان اینکه سرای محله پیرکلاچای با همکاری شهرداری منطقه سه و سازمان بهزیستی گیلان در قالب پایگاه خدمات اجتماعی آغاز به کار کرده است […]

حرف تازه – طیبه بینا شهردار منطقه سه رشت از آغاز به کار دو سرای محله در محدوده منطقه سه خبر داد.

شهردار منطقه سه رشت در گفتگو با حرف تازه با بیان اینکه سرای محله پیرکلاچای با همکاری شهرداری منطقه سه و سازمان بهزیستی گیلان در قالب پایگاه خدمات اجتماعی آغاز به کار کرده است گفت: دو نیروی تخصصی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در این سرای محله مشغول فعالیت هستند.

طیبه بینا با اشاره به ضرورت نیازسنجی در خصوص دوره های آموزشی این محله؛ افزود : امروز در اولین جلسه رسمی نشستی با اهالی محله در این سرای محله پیرکلاچای برگزار شد.

شهردار منطقه سه رشت همچنین در خصوص سرای محله چمران گفت: این سرای محله نیز با همکاری شهرداری منطقه ۳ و سازمان بهزیستی گیلان در قالب فعالیت مشترک به صورت پایگاه سلامت اجتماعی فعالیت می کند.

طیبه بینا در پایان گفت: سرای محله چمران نیز امروز پنجشنبه با حضور تسهیلگر ها و خانم فردوسی به عنوان جامعه شناس آغاز به کار کرد.