آشنایی با برند فابرکاستل

برند فابرکاستل فعالیت خود را در سال ۱۷۶۱ میلادی آغاز نموده است. فابرکاستل (Faber-Castell) یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان مداد طراحی در جهان است. تاریخچه فابرکاستل از زمانی شروع شد که کاسپار فابر در دهکده ای کوچک در آلمان شروع به تولید مداد کرد و طی دو قرن بعد از آن فابرکاستل به پیشروترین تولید کننده حرفه ای ابزار هنری تبدیل شد.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: از مواد طراحی عالی گرفته تا شیوه ‌های پایدار، به راحتی می ‌توان فهمید که چرا برند فابرکاستل از زمان آغاز به کار خود، قدرت بیشتری گرفته است. لازم است مأموریت، چشم ‌انداز و ارزش ‌های برند را بررسی کنیم تا بفهمیم چه چیزی باعث موفقیت آن می‌ شود.

  • مأموریت برند فابرکاستل

فابرکاستل با ارائه لوازم التحریر  و لوازم نقاشی و طراحی الهام بخش به مردم انگیزه می دهد تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

  • چشم انداز

از زمانی که لوتار فون فابر در سال ۱۸۶۹ اظهار داشت: “اگر شخصی می خواهد کاری را انجام دهد، باید پتانسیل خلاقیت ذاتی خود را آزاد کند.” فابرکاستل انسان های الهام بخش را از سراسر جهان گرد هم آورده و به فضاهایی می پیوندد که در آن خلاقیت و خلاقیت و خلاقیت وجود دارد و می تواند شکوفا شود.

  • ارزش‌ ها

فابر کاستل سنتی است که عاشقانه به کاری که انجام می ‌دهد اعتقاد دارد. آنها که دائماً به سمت پیشرفت و برای بهتر شدن تلاش می کنند، مایلند خلاقیت همه را پرورش دهند. با تنوع به عنوان یک ویژگی کلیدی در تیم های خود، آنها به طور پایدار عمل می کنند و به طور مداوم به دنبال راه حل های سازگار با محیط زیست برای حفظ سیاره زمین هستند. به همین دلیل فابر کاستل برای تولید مداد و مداد رنگی از چوب جنگل های خود استفاده می نماید!

مداد رنگی فابرکاستل

مجموعه های مداد رنگی فابرکاستل از مدادهای با ارزش بالا برای کودکان و افراد مبتدی تا مداد رنگی حرفه ای با کیفیت برتر برای هنرمندان را شامل می شود. اما در نهایت همه مجموعه های مداد رنگی فابرکاستل  برای نقاشی و رنگ آمیزی عالی هستند.

آشنایی با برند فابرکاستل

مداد رنگی معروف و فوق حرفه ای فابرکاستل که مخصوص هنرمندان حرفه ای است با نام مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل شناخته می شود که به دلیل کیفیت بینظیرشان از نظر درخشندگی رنگ و پایداری رنگدانه ها بسیار محبوب است. از ویژگی های منحصربفرد مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل آن است که مقاوم در برابر نور است و مغزی رنگی مداد دارای قطر ۳.۸ میلیمتر است.

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل حاوی رنگدانه های بدون اسید، با کیفیت بالا در ۱۲۰ رنگ درخشان و ضد آب است و به دلیل فرآیند اتصال امن (SV) در برابر شکستگی مقاوم هستند.

مداد رنگی پلی کروم با بیش از ۶۰ کد رنگی، بصورت تکی در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک عرضه شده است.

فابرکاستل، مداد رنگی مناسب برای کودکان و افراد مبتدی را نیز با کیفیت فوق العاده در بسته های ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۸ رنگ طراحی و تولید می نماید. مداد رنگی فابرکاستل با بسته بندی متنوع، رنگهای درخشان و قیمت مناسب برای کودکان و افراد مبتدی در دفتر دستک عرضه شده است.

پاستل فابرکاستل

پاستل یکی از محبوب ترین ابزار هنری بشمار می رود. پاستل در دو نوع پاستل روغنی و گچ پاستل تولید و عرضه می شود. پاستل فابر کاستل با رنگ های درخشان و متنوع ابزاری عالی برای کار بر روی سطوح بزرگ است.

فابرکاستل برای کودکان، هنرمندان نیمه حرفه ای و حرفه ای پیشنهادات فوق العاده ای دارد.

بسته به تکنیک مورد علاقه خود می توانید یکی از انواع پاستل فابر کاستل را انتخاب نمایید. فابر کاستل برای هر سطح و تکنیک محصولات ایده آلی را عرضه نموده است.

خودکار فابرکاستل

خودکار فابرکاستل در دو گروه خودکار مصرفی و خودکار لوکس طراحی و تولید می شود. از محبوب ترین مجموعه های خودکار مصرفی برند فابرکاستل می توان به خودکار اسپید ایکس اشاره کرد. خودکار فابر کاستل اسپید ایکس با جوهر فرموله شده خاص جهت نگارش سریع، نرم و بدون وقفه، دارای گریپ نرم پلاستیکی برای کنترل بیشتر در حین نگارش، یک انتخاب ایده آل و مطمئن برای دانش آموزان، دانشجویان و هر شخصی است که روزانه زیاد می نویسد.

اما خودکار فابرکاستل  پریمیوم تحت عنوان محصولات دیزاین فابرکاستل شناخته می شوند؛ که شامل طرح های بسیار متنوعی است. این محصولات با طراحی خاص و مواد اولیه با کیفیت مانند آلومینیوم، رزین، استیل، چوب و … شناخته می شوند و از محبوبترین آنها مجموعه هایی هستند که با بدنه ای از چوب درخت گلابی، گردو یا نارگیل طراحی و تولید شده اند. از نمونه های پرطرفدار مجموعه دیزاین فابرکاستل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودکار فابرکاستل ایموشن طرح چوب

  • خودکار فابرکاستل آمبیشن طرح چوب

  • خودکار فابرکاستل اوندورو طرح چوب

اتود فابرکاستل

اتود یا همان مداد مکانیکی محصولی کاربردی و بسیار محبوب است؛ چرا که قابل اعتماد بوده و به راحتی شارژ می شوند و جزء محصولات پایدار بشمار می روند.

برند فابر کاستل در مجموعه گسترده محصولات خود، انواع اتود را نیز عرضه نموده است که هم به لحاظ طراحی و هم به لحاظ کاربرد بسیار پیشرو هستند.

برند فابرکاستل

از جمله معروف ترین و تخصصی ترین مجموعه های اتود فابرکاستل می توان به اتود فابرکاستل تی کافاین واریو اشاره کرد که برای معماران، مهندسان و هنرمندان با دقت بسیار و کیفیت بالا طراحی شده است. این اتود به اتود مهندسی فابرکاستل نیز شهرت دارد! اتود تی کافاین واریو فابرکاستل با انواع قطر نوشتاری ۰.۳، ۰.۵، ۰.۷، ۱ میلیمتر عرضه شده است. با توجه به طراحی سر قلم اتود می توان از آن برای رسم با هر گونه شابلون در مقیاس های مختلف استفاده کرد.

کلام آخر

امروزه طیف گسترده ای از لوازم نقاشی و طراحی، مداد، خودکار، روان نویس، خودنویس و … با کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصربفرد توسط فابرکاستل تولید می شود که تحسین شده و محبوب بسیاری از دوستداران نوشت افزار، لوازم التحریر و لوازم هنری است.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه ای از برترین محصولات برند فابرکاستل اصل در گروه لوازم تحریر، نوشت افزار لوکس و لوازم طراحی و نقاشی عرضه شده است که با اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا می توانید آنها را خریداری نمایید.