آسفالت معابر محله بیانی کوی جماران پس از بیست سال

حرف تازه : مهندس عبدالهی شهردار منطقه پنج فعالیتهای عمرانی در حال انجام در محله کوی بیانی را تشریح کرد . مدیر منطقه پنج  گفت : آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح محله بیانی یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است چرا که بسیاری از این معابر حتی طی دو دهه اخیر آسفالت نشده اند […]

حرف تازه : مهندس عبدالهی شهردار منطقه پنج فعالیتهای عمرانی در حال انجام در محله کوی بیانی را تشریح کرد .
مدیر منطقه پنج  گفت : آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح محله بیانی یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است چرا که بسیاری از این معابر حتی طی دو دهه اخیر آسفالت نشده اند لذا با همت مجموعه منطقه بر آن شدیم قبل از شروع فصل بارش نسبت به مناسب سازی پیاده رو ها و آسفالت معابر اصلی و فرعی در این محله اقدام نماییم. و در این راستا مقدار ۲۴۰۰۰ مترمربع روکش آسفالت اجرا و مقدار ۳۵۰۰۰ مترمربع نیز برنامه ریزی و اجرا خواهد گردید

عبدالهی ادامه داد عمده معابر آسفالت شده در محدوده کوی جماران  شامل مسیر اصلی و با اهمیت  این محله می باشد و به تدریج آسفالت معابر فرعی این قسمت و محلات همجوار از جمله بلوار شهید باهنر انجام خواهدشد.

محمدتقی عبدالهی اظهار داشت : مناسب سازی و کفپوش گذاری پیاده رو کوی بیانی و آسفالت خیابان ولیعصر در محدوده خیابان پیام نور از دیگر اقدامات در حال اجرا در سطح محله بیانی می باشد.

قابل ذکر است طبق تقسیم بندی محلات منطقه پنج محله بیانی شامل محدوده جغرافیایی میدان گیل تا میدان مصلی و در ادامه تا رودخانه گوهر رود می باشد و به جهت واقع شدن در ورودی شهر دارای موقعیت ویژه در سطح منطقه و شهر می باشد.