سید امیرحسین علوی:

آسفالت رشت در برخی نقاط غیر قابل تحمل است

حرف تازه : پیش از ظهر امروز جلسه مشترک کمیسیون برنامه بودجه و کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد. در بخشی از این جلسه سید امیر حسین علوی به انتقاد شدید از وضعیت آسفالت رشت پرداخت و گفت: گله عمومی مردم رشت در خصوص وضعیت آسفالت که این روز ها چه به […]

حرف تازه : پیش از ظهر امروز جلسه مشترک کمیسیون برنامه بودجه و کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

در بخشی از این جلسه سید امیر حسین علوی به انتقاد شدید از وضعیت آسفالت رشت پرداخت و گفت: گله عمومی مردم رشت در خصوص وضعیت آسفالت که این روز ها چه به صورت حضوری و چه در فضای مجازی به ما انتقال داده می شود را به صورت رسمی اعلام می کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه طی دو سال گذشته هزینه های قابل توجهی به منظور مرمت آسفالت به صورت کلی و جزیی پرداخت شده است وضعیت آسفالت شهر رشت را غیر قابل قبول دانست.

وی در انتقاداتی صریح و با اشاره به برخی از نقاطی که وضعیت به شدت نامطلوبی از لحاظ روکش آسفالتی دارند افزود: در برخی نقاط ، که تعدادش هم کم نیست، وضعیت آسفالت غیر قابل تحمل است و خسارات مالی سنگینی به خودروهای مردم رشت وارد کرده است.

علوی خواستار بهبود این وضعیت ظرف سه چهار روز آینده شد و گفت: باید پس از بهبود وضعیت آب و هوایی به صورت اساسی این مشکل رفع شود.