آزمون استخدامی آتش نشانی های گیلان چه شد؟

در حالی که قرار بود متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی های گیلان 20 خرداد به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند 10 روز پس از تاریخ اعلام شده همچنان سایت مذکور برای ثبت نام آزمون باز نشده است.

حرف تازه – در حالی که قرار بود متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی های گیلان ۲۰ خرداد به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند ۱۰ روز پس از تاریخ اعلام شده همچنان سایت مذکور برای ثبت نام آزمون باز نشده است.

در شرایطی که در ابتدا قرار بود ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی های گیلان در تاریخ ۲۰ خرداد ۹۸ در سایت جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام شود اما با رسیدن تاریخ اعلام شده خبر دو روز تاخیر در ثبت نام در خروجی رسانه ها قرار گرفت. اما دو روز بعد هم فرا رسید و باز هم خبری از آزمون استخدامی آتش نشانی های گیلان نشد. حالا ۸ روز دیگر هم علاوه بر دو روز تاخیر اعلام شده گذشته اما همچنان سایت مذکور باز نشده است.

سرانجام پس از ۱۰ روز تاخیر به جای باز شدن سایت مذکور اطلاعیه ای در خصوص آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی منتشر شده است که در آن آمده است: به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند با توجه به لزوم تجمیع آمار شغل محل‌های استان‌های مختلف جهت ثبت‌نام متمرکز از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، پس از تجمیع شغل محل‌ها و با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دفترچه راهنمای آزمون مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.داوطلبان توجه فرمایند تاریخ شروع ثبت نام از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسانده خواهد شد. خواهشمند است از تماس تلفنی با مرکز آزمون یا استانداری‌ها خودداری فرمایید.

این در شرایطی است که گفته می شود طی این آزمون ۵۰ نفر استخدام خواهند شد و ۲۴ نفر در رشت خواهند بود. با توجه به وضعیت نامساعد اشتغال و آمار بالای بیکاری، پیش بینی می شود بیش از ۳ هزار نفر نیز در این آزمون شرکت نمایند و حالا ظاهرا بلاتکلیفی هزاران نفر برای مسئولین امر اهمیتی ندارد و همگی همچنان باید منتظر اطلاع رسانی مسئولین باشند!