رئیس حوزه قضایی بخش رحیم آباد خبر داد:

آزادسازی ۶۷ هزار متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی در رحیم آباد رودسر

رئیس حوزه قضایی بخش رحیم آباد از آزادسازی بیش از ۶۷ هزار متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی از دست متصرفین در بخش رحیم آباد رودسر خبر داد.

اختصاصی حرف تازه – رئیس حوزه قضایی بخش رحیم آباد از اجرای حکم و آزادسازی ۶۷ هزار متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی از ید غاصبانه متصرفین در بخش رحیم آباد رودسر خبر داد.

پشته با اعلام خبر آزادسازی ۶۷ هزار و ۷۳۷ متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی از دست متصرفین، تصریح کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی و انفال الهی تعداد ۱۰ فقره از احکام قضایی صادره در دو ماه سال جاری و نیز تعداد ۳۹ فقره دستور قضایی در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل هاو مراتع کشور به منظور آزاد سازی و رفع تصرفات غیر قانونی اشخاص در بخش قضایی رحیم آباد صورت پذیرفته است.

وی در تشریح احکام صادر شده برای متصرفیت، اعلام کرد: متصرفین اراضی ملی به رفع تصرف، اعاده به وضع سابق، خلع ید و قلع و قمع اعیانات و درختان مثمر غرس شده و نیز جزای نقدی و حبس محکوم گردیده اند.

پشته افزود: ارزش ریالی اراضی آزاد شده ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

وی در جهت صیانت از اراضی ملی و حفاظت از این انفال الهی از آحاد مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اراضی ملی نظیر تصرفات عدوانی، قطع اشجار، تخریب اراضی ملی و خرید و فروش غیرقانونی اراضی ملی و چرای غیرمجاز دام مراتب را به این حوزه قضایی اعلام نموده تا به موقع نسبت به تشکیل پرونده قضایی و برخورد با متخلفین اقدام گردد.

آزادسازی ۶۷ هزار متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی در رحیم آباد رودسر آزادسازی ۶۷ هزار متر مربع از اراضی ملی جنگلی و مرتعی در رحیم آباد رودسر