فینال آخرین حضور مسی در جام جهانی

آرژانتین یک پای فینال ؛ مسی یک قدم تا جاودانگی

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار تیم های آرژانتین و کرواسی با برتری سه گله آلبی سلسته به پایان رسید تا آرژانتین یک پای فینال باشد و مسی یک قدم تا جاودانگی فاصله داشته باشد.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار تیم های آرژانتین و کرواسی با برتری سه گله آلبی سلسته به پایان رسید تا آرژانتین یک پای فینال باشد و مسی یک قدم تا جاودانگی فاصله داشته باشد.

شب گذشته آرژانتین با درخشش مسی و آلوارز موفق شد با سه گل از سد نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات جام جهانی عبور کند و به فینال مسابقات راه یابد. یاران لوکا مودریچ در تیم ملی کرواسی نتوانستند شب خوبی را در برابر آرژانتین سپری کنند و از راهیابی مجدد به فینال بازماندند.

مسی در پایان این دیدار ضمن ابراز خوشحالی، اعلام کرد که این تجربه برای او هیجان انگیز است و فینال جام جهانی قطر آخرین حضور او در جام جهانی خواهد بود.

آرژانتینی ها منتظر دیدار امشب فرانسه و مراکش هستند تا حریف خود در فینال را بشناسند. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.

در صورت صعود احتمالی فرانسه به فینال، نبرد آرژانتین و فرانسه در فینال مسابقات نبرد جذابی خواهد بود.

در جدول گلزنان نیز تا این لحظه امباپه و مسی ۵ گله هستند. آلوارز و ژیرو نیز ۴ گل به ثمر رسانده اند. این ۴ نفر از آرژانتین و فرانسه بیشترین شانس را برای کسب عنوان آقای گلی دارند. البته امباپه و ژیرو در ترکیب تیم ملی فرانسه امشب نیز فرصت گلزنی بیشتر خواهند داشت.