مردم به شایعات توجه نکنند

آخرین وضعیت فرزاد فرزین از زبان خودش و پزشک معالج

در پی انتشار اخباری در خصوص وضعیت جسمانی فرزاد فرزین و ابتلا به کرونا و بستری در بیمارستانی در ترکیه، ویدئویی در صفحه اینستاگرام فرزاد فرزین منتشر و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

به گزارش حرف تازه، فرزاد فرزین با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: «سلام به همه عزیزان دلم؛ قصد نداشتم این پست رو بگذارم اما وظیفه ام دیدم به خاطر حجم محبت شما عزیزانم شما رو در جریان وضعیتم بگذارم، لطفا با دقت ببینید.

خدارو شکر میکنم روز به روز ارزش شمارو بیشتر خداوند برای منِ کمترین روشن می‌کنه فکر میکنم تصاویر گویای همه چیز هست و در آخر:

من به خاطر نه یک بلکه ۱۰۰ کنسرت هم حاضر نیستم احساسات و عواطف شما و دوستان و خانواده بزرگ و میلیونی خودم رو جریحه دار کنم، مگه این دنیا و مادیات چقدر ارزش داره که به خاطرش این همه انسان را نگران کنم؟

به جای قضاوت زود هنگام، بدبینی و نفرت پراکنی، محبت، دوستی و‌ عشق رو رواج بدیم رفقا که شَک‌ نداشته باشید این ماندگار خواهد بود.

خدایا شکرت که این مردم با محبت رو به من هدیه دادی.»

در این ویدئو پزشک معالج فرزاد فرزین اعلام کرد: « نتیجه آزمایش ها مسمومیت را نشان می دهد. روز اول او به خاطر افت فشار خون از حال رفته بود. الان عفونتی دارد که با سرم‌تراپی بهتر می شود. امروز حالش خوب است و امیدوارم به زودی بهتر هم بشود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.»

در دو روز گذشته خبرهای متعددی در خصوص ابتلای فرزاد فرزین به کرونای امیکرون و کاهش سطح هوشیاری او منتشر شده بود که باعث نگرانی مردم ایران و دوستداران این هنرمند جوان و محبوب شده بود. فرزاد فرزین قرار بود کنسرت مشترکی با ایلیاس یالچینتاش در ترکیه برگزار کند که در نهایت این کنسرت بدون حضور او برگزار شد.