آخرین شنیده ها از رد صلاحیت چهره های شاخص انتخابات شورای رشت

حرف تازه – ۳۱۶ نفر از ۳۵۲ کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت تایید شده اند. شنیده ها حاکی از آن است که با پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، در میان رد صلاحیت شدگان چهره های شاخصی حضور دارند. بر این اساس شنیده می شود […]

حرف تازه – ۳۱۶ نفر از ۳۵۲ کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت تایید شده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که با پایان بررسی صلاحیت کاندیداهای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت، در میان رد صلاحیت شدگان چهره های شاخصی حضور دارند.

بر این اساس شنیده می شود تنها یک نفر از شورای دوم و یک نفر هم از شورای سوم موفق به گرفتن نامه تاییدیه صلاحیت خود شده اند. همچنین گفته می شود که در میان چهره های ورزشی نیز صلاحیت یکی از چهره های شاخص تایید نشده است. در میان بانوان نیز چهار نفر تایید نشده اند که سه نفر از چهره های شاخص بوده اند. یکی از شاخص ترین چهره های آذری زبان نیز تایید نشده است. در میان مدیران سابق و فعلی شهرداری نیز در حال حاضر تنها یک نفر تایید نشده است. نام یکی از چهره های مذهبی نیز در میان رد صلاحیت شدگان به گوش می رسد. نام سرلیست یکی از پر سر و صدا ترین ائتلاف ها نیز در میان رد صلاحیت شدگان است. 

بر اساس این شنیده ها از میان ۱۱ عضو فعلی شورای اسلامی شهر رشت هیچ یک رد صلاحیت نشده اند. همچنین گفته می شود همه چهره های قدیمی و شاخص اصلاح طلبان تایید شده اند.