آخرین خبر از انفجار مهیب کلینیک سینا / افزایش شمار جانباختگان حادثه تهران

مرکز درمانی و تصویربرداری پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران در نزدیکی ایستگاه متروی تجریش شامگاه سه شنبه آتش گرفت و مطابق آخرین خبر ها انفجار کلینیک سینا دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت.

حرف تازه – مرکز درمانی و تصویربرداری پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران در نزدیکی ایستگاه متروی تجریش شامگاه سه شنبه آتش گرفت و مطابق آخرین خبر ها انفجار کلینیک سینا دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت.

در ویدئوهای دریافتی از این حادثه صدای مهیب دست کم دو انفجار پس از آغاز آتش‌سوزی در این مرکز شنیده می‌شود. شاهدان عینی گفته اند آتش سوزی و انفجار حدود ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه شب روی داده و چندین خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس در محل حاضر شده‌اند.

علی القاصی مهر، دادستان تهران گفت: شمار جانباختگان این حادثه پس از تکمیل عملیات امداد و حضور نیروهای جنایی در محل به ۱۹ نفر رسید که از این تعداد ۱۴ نفر زن و ۵ نفر مرد بودند که اجساد به پزشکی قانونی تحویل داده شدند تا علت فوت آنها بررسی شود.

دادستان تهران تصریح کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و نیاز به بررسی کارشناسی دارد البته گفته می‌شود تعدادی کپسول اکسیژن منفجر شده است که در نهایت منجر به آتش‌سوزی شده است.

پیش از این پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن دست کم ۱۳ تن در این حادثه خبر داده بود.

به گفته صابریان دست کم ۶ نفر از حاضران در محل و نیز دو مأمور آتش‌نشانی نیز بر اثر این رویداد ناگوار زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز به برنا گفت: دلایل اولیه انفجار شامگاه سه‌شنبه (دهم تیرماه) مرکز درمانی واقع در خیابان شریعتی تهران پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود، با این حال کپسول‌های گاز اکسیژن و هلیوم یکی از مهمترین عوامل انفجار بوده است.

او افزود: عامل اولیه انفجار نشت گاز طبیعی نبوده است.

آخرین خبر از انفجار مهیب کلینیک سینا / افزایش شمار جانباختگان حادثه تهران

آخرین خبر از انفجار مهیب کلینیک سینا / افزایش شمار جانباختگان حادثه تهران