آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

روز پر حاشیه پرسپولیس که با اعتراض جمعی از هواداران نسبت به عملکرد مدیران باشگاه رد فصل نقل و انتقالات آغاز شد در ادامه با حضور سه بازیکن جدید در این تیم همراه بود. در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را مرور می کنیم.

اختصاصی حرف تازه – روز پر حاشیه پرسپولیس که با اعتراض جمعی از هواداران نسبت به عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات آغاز شد با حضور سه بازیکن جدید در این تیم همراه بود. در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را مرور می کنیم.

سه بازیکن جدید پرسپولیسی شدند

حامد لک دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی تبریز به عنوان جایگزین بیرانوند انتخاب شد و با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.
سعید آقایی مدافع چپ سابق سپاهان نیز به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد تا خیال این تیم از بابت این جناح تا حدودی راحت شود.
اما سومین خرید امروز پرسپولیس عیسی آل کثیر مهاجم گلزن نفت آبادان بود که در نهایت با این تیم قرارداد بست.

خروجی های احتمالی پرسپولیس

گفته می شود برخی ستاره های پرسپولیس همچون مهدی ترابی، علی علیپور و بشار رسن در آستانه جدایی از این تیم و احتمالا پیوستن به لیگ های خارجی هستند و از سوی دیگر ادامه حضور محمد نادری که به صورت قرضی به این تیم آمده بود نیز در هاله ای از ابهام است. همچنین محمد انصاری و محسن ربیع خواه مصدومیت شدیدی را پشت سر می گذارند و به نظر می رسد اوساگونا هم به تیم الشرطه عراق بپیوندد. حتی زمزمه های جدایی وحید امیری و احمد نوراللهی نیز به گوش می رسد.

ورودی های احتمالی پرسپولیس

شنیده می شود میلاد سرلک هافبک دفاعی شهر خودرو یکی از گزینه های مدنظر قهرمان لیگ است که به نظر می رسد برای تقویت خط میانی به زودی به جمع سرخپوشان ملحق شود. همچنین شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس که هم اکنون در المپیک دونتسک اوکراین حضور دارد و فصل قبل در مجموع ۱۰ گل به ثمر رسانده بار دیگر توجه مسئولان باشگاه را به خود جلب کرده تا در صورت جدایی علیپور جایگزین او شود. احسان پهلوان وینگر ذوب آهن نیز یکی دیگر از گزینه های احتمالی حضور در پرسپولیس است. محمدحسین مرادمند بازیکن شهرخودرو که مورد توجه استقلال نیز قرار گرفته دیگر گزینه مدنظر سرخپوشان است.
تا این لحظه این تیم حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشته است و باید دید چه بازیکنان دیگری در ادامه به این تیم می پیوندند.
اخبار تکمیلی در این خصوص منتشر می گردد.
آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس