مدیر عامل شرکت آبفای گیلان:

آبفای گیلان با ۲۴ پروژه قابل افتتاح به استقبال دهه فجر آمده است

حرف تازه : مدیر عامل این شرکت با اعلام ۲۴ پروژه قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر، هزینه کرد این پروژه ها را بالغ بر ۶۸۰۰۰ میلیون ریال عنوان کرد. به گزارش حرف تازه به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سید محسن حسینی رئیس […]

حرف تازه : مدیر عامل این شرکت با اعلام ۲۴ پروژه قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر، هزینه کرد این پروژه ها را بالغ بر ۶۸۰۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

به گزارش حرف تازه به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای گیلان ضمن تشریح پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: جهت اجرای ۲۴ پروژه در سطح استان اعم از آبرسانی، اصلاح و توسعه شبکه آب، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و سیستم تله متری بیش از ۶۸۵۹۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های ملی تصریح کرد: اجرای فاضلاب مسکن مهر ۷۶ واحدی سیاهکل با هزینه کرد ۴۷۳ میلیون ریال و خط انتقال و راه اندازی مخزن زمینی سنگر با اعتبار بیش از ۱۴۵۰ میلیون ریال که ۱۱۱۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۳۴۰ میلیون ریال نیز از منابع داخلی تأمین شده، تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.

مهندس حسینی با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه های آبرسانی افزود: بهره برداری از پروژه آبرسانی به مسکن مهر املش با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال، اصلاح خط اتتقال آب شهر منجیل با اعتبار ۲۰۰۰۰ میلیون ریال و خطوط آبرسانی به شهر حویق با اعتبار ۴۱۷۰ میلیون ریال از مهمترین پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر می باشد و همچنین اصلاح و توسعه شبکه آب، خطوط انتقال و انشعابات در شهرهای رشت، رودبار، آستانه اشرفیه، سیاهکل و تالش نیز که از محل اعتبارات استانی و داخلی اجرا شده در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه افزود: بهره برداری از سیستم تله متری و کنترل از راه دور تأسیسات آبرسانی لاهیجان و سیستم نظارت تصویری و حفاظت الکترونیکی تأسیسات شکاکم واقع در شهر لاهیجان به همراه سیستم انتقال تصاویر بصورت اینترنتی از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شرکت در ایام مبارک دهه فجر می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان هوشمندسازی شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب رضوانشهر، حفر دو حلقه چاه در رشت و سیاهکل و همچنین تجهیز و بهره برداری از چاه جدید سیاهکل را نیز از پروژه های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

مهندس حسینی در پایان یادآورد شد: افتتاح و بهره برداری از ۲۴ پروژه استان در ایام مبارک دهه فجر با هزینه کرد ۶۸۵۹۵ میلیون ریال، ۱۵۸۳ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۴۴۴۶۵ میلیون ریال از اعتبارات استانی و ۲۲۵۴۷ میلیون ریال از منابع داخلی تأمین شده است و اجرای این پروژه ها اشتغال موقت ۹۵ نفر را نیز در پی داشت.